Jump to content

Recommended Posts

Posted

pretty stoked to see that the month of november is almost over. it's a short one thank the pope, the black was almost growing on me(did i just say that?).

• Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Wat gaan daar in Tswane aan? Eers val hulle hele Currie Cup campaign uitmekaar, nou lyk hulle of hulle saam met Julius en sy EFF fighters gaan toi-toi. Hulle kort nog net die rooi pet. :whistling:

Oom, jy sal moet gaan ingryp daar. My ou skoolvriend draai in sy graf om as hy weet wat in die Bulle kamp aangaan.

there was a debate on public drinking on the radio yesterday. Techie from supersport phoned in, said he'd work at rugby games for the past 15 years. He said one stadium stood out head and shoulders above the rest for public drunkenness way beyond control. no prizes for guessing which one.
Posted

pretty stoked to see that the month of november is almost over. it's a short one thank the pope, the black was almost growing on me(did i just say that?).

He he :)

Posted

I agree Oom, and look how angry the Hot Bulls Tjeerleederz are be over everyone making fun of the Bulls:

http://3.bp.blogspot.com/-2OA_IMmtDmU/Uahy6Y2EweI/AAAAAAAADA0/uiqWOlZBWS8/s1600/Funny+Very+Very+Fat+Woman_3.jpg

Posted

Oom, daai top sal darem lekker werk as oom gaan jag daar op die Springbokvlakte annerkant Naboom. :whistling: :ph34r:

Ek jag net ondiere met swart en streeptruie. Hulle is maklik om te kry. Jy sit net 'n foto van 'n meisie op 'n fiets êrens langs 'n voetpad in die bos. Wanneer hulle stop met hulle twentie naainers vol springs en goette, spuit jy hulle met Doom, die soort wat jy vir kokkerotte gebruik.

Posted

I agree Oom, and look how angry the Hot Bulls Tjeerleederz are be over everyone making fun of the Bulls:

http://3.bp.blogspot.com/-2OA_IMmtDmU/Uahy6Y2EweI/AAAAAAAADA0/uiqWOlZBWS8/s1600/Funny+Very+Very+Fat+Woman_3.jpg

Kuier jou skoonma daar by julle in Erasmuskloof???

Posted

Daai rooi Vodafone teken lyk amper soos n teiken...

Dink net hoe bad gaan dit wees as hulle die "Ruters van die Windjie" met hulle vervelige streeptruie weer en weer en weer wen. Dan sal julle maar weereens weer en weer en weer verskonings moet maak oor outjies wat nie die punch kan vat nie en seerkry.

Posted

Dink net hoe bad gaan dit wees as hulle die "Ruters van die Windjie" met hulle vervelige streeptruie weer en weer en weer wen. Dan sal julle maar weereens weer en weer en weer verskonings moet maak oor outjies wat nie die punch kan vat nie en seerkry.

Dit lyk my die Bulls het dit weer verkeerd gekry. Dit moes kamp Staaldraad gewees het, maar nou is dit kamp Draadtrek...