Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad


Kalahari Vegmot

Recommended Posts

en ek ry ook met n vol saalsakkie, met n spaar binneband al is my bande binnebandloos. 

 

Ek het juis n groter een gaan koop laas week. 

Weet nie wat is die regte Afrikaanse woord nie, maar ek maak sommer by spaar binneband aan die raam vas - ek ry met alles in saalsak rond omdat ek gewoonlik aan agterkant is en as iets fout gaan is daar nie veel ryers wat nog kan uithelp nie.  Aan die anderkant het ek al klomp mense kon uithelp. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Die Hilux vs Ranger geveg is die beste. :clap:

Nee wat, die nuwe Merc bakkie is net die ding.... :whistling: 

Link to comment
Share on other sites

ek kyk nie meer rugby nie, die bulle speel so *** ek het begin dink om vir die kings te skree.

 

nee wat, dames strand vlugbal is al wat oorbly 

 

http://www.totalprosports.com/wp-content/uploads/2014/04/beach-volleyball-cheerleaders-sexy-volleyball-gifs.gif

 

:rolleyes:

 

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Kan jou agterste klap sluit?

 

Ek hoor hulle die Isuzu en Fiat kan nie sluit nie? 

 

Nou maak jy my bekommerd? Die klap-deksel self het nie 'n slot nie, nee, maar ek was onder die indruk dat die afstand-beheer sluit-proses die klap toesluit? Ek het wel 'n Beekman kappie op wat kan sluit, en die kappie strek tot oor die klap se deksel, so ek sal kyk of dit sal werk indien die klap nie sluit nie.

 

Link to comment
Share on other sites

ek kyk nie meer rugby nie, die bulle speel so *** ek het begin dink om vir die kings te skree.

 

nee wat, dames strand vlugbal is al wat oorbly 

 

http://www.totalprosports.com/wp-content/uploads/2014/04/beach-volleyball-cheerleaders-sexy-volleyball-gifs.gif

 

Selfde rooi as my bakkie...

Link to comment
Share on other sites

wat dink julle van die nuwe Renault Kwid.

 

Ek het nou een saam met my kolega gaan toetsbestuur. Ek hou glad nie daarvan nie. Die 3 silinder voel en klink snaaks.

Maar vir daai petrol verbruik se sy dat sy nie omgee hoe dit klink nie.

So jy was uit om 'n kar te ry saam 'n vroulike kolega?

 

Is dit die storie wat jy aan jou vrou vertel?

 

#ryietsanders

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nou maak jy my bekommerd? Die klap-deksel self het nie 'n slot nie, nee, maar ek was onder die indruk dat die afstand-beheer sluit-proses die klap toesluit? Ek het wel 'n Beekman kappie op wat kan sluit, en die kappie strek tot oor die klap se deksel, so ek sal kyk of dit sal werk indien die klap nie sluit nie.

 

 

Ek glo nie een van die vervaardigers het die funksie nie.

 

Soos jy wel sê, met Beekman kappie sal jy die klap kan sluit want hy strek oor die kap.

 

 

 

 

Selfde rooi as my bakkie...

 

Ek sal nog steeds nie die Isuzu kies nie  :whistling:

 

 

Baie geluk met die nuwe voertuig, veilige myle.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout