Total wrong facts

Engela Conradie

• Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Crux

Reading these developments I would suggest you put your ladies team together as per the earlier posts and cause the same havoc the TCS A bunch has done to liven up ladies racing.

Ladies I truly believe you can do better as you have proved this in the past so get with the times and give us something to look forward to in the new season.

Imagine "Grapkas' date=' Amoryn, Cherry,WWoman etc in the same team with the rest of TCS ladies ,Jason will you allow Michelle in this group as well ?
[/quote']

Mallo Interesting idea.

Come ladies form this conglomerate for a couple of races early next year and work together as a team and lets see what happens.

Cherry, Grapkas, Amoryn en 'n paar ander kan dan die teams bietjie harde tyd gee. Soos Cherry al gese het, dit is nie maklik alleen teen 'n span nie.

Dalk kry julle dan reg dan Crux sy wallet so bietjie rek..

Kalmeer Grapkas. Lyk my hier is mense wat opsetlik jou probeer kwaad maak. Dalk dink hulle jy is oulik as jy kwaad is.. Big%20smile

EK wonder hoekom het snah nie gerace het nie? Hy is seker 'n vet Dr%l wat niemand van hou nie wat in die aand in die bed le en sy duim suig en droom van sy ouma se poedel!  Wanneer hy dan in die oggend wakker word eet hy eiers wat sy ma vir hom maak want hy klou tien teen een nog aan haar rokspant vas en drink nog van haar .... Soos ek ges? het laat ek liewers stilbly!!

En oor sondag se race, ek het dit al op 'n ander post ges? ek was hopeless en ek is nie skaam daaroor nie!

Bliksem' date=' imagine if the girls showed this much aggression when on their bikes - Floyd's testosterone would be nothing in comparison.

This is the difference between men and women - men will beat the cr@p out of each other when competing and then go have a beer afterwards, woman will beat the cr@p out of each other when they aren't competing, and be all nice to each other in the race - go figure???
[/quote']

LOLBig%20smileLOL...EXACITILLY!!! ...as the centipede said in Alice In Wonderland!!!

Thanks vir die show, tyd om te gaan oefen! Te veel popcorn gehad en voel nou skuldig Unhappy Sal in die toekoms vrugte moet saambring vir die hub seepies.

Too late, i have reached the point of no return, But no worries ek gaan oor 20 minute huis toe dan is snah veilig!!

............Kalmeer Grapkas. Lyk my hier is mense wat opsetlik jou probeer kwaad maak......

"LYK MY"??.......LYK MY se dinges!!  Ons probeer ons BES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dalk dink hulle jy is oulik as jy kwaad is.. Big%20smile

Weet nie van oulik nie maar ek dink die hele petalje is crackelisiously hillarious!!!!!Big%20smile

Bliksem' date=' imagine if the girls showed this much aggression when on their bikes - Floyd's testosterone would be nothing in comparison.

This is the difference between men and women - men will beat the cr@p out of each other when competing and then go have a beer afterwards, woman will beat the cr@p out of each other when they aren't competing, and be all nice to each other in the race - go figure???
[/quote']

ClapClapLOL

where's Engela? it's her fault this thread is almost on 15 pages...what's that? Like 5 gig of disk space?

Ek voel noggal sleg dat ek vir Oom H so sleg ges? het maar hy het dit begin deur my 'n suurt**t te noem so PEACE BIG H ek vergewe jou (is vandag so 'n bietjie suurt**terig) maar Snah moet maar in sy m**r in vlieg!!