Jump to content

easy ride


hagar

Recommended Posts

Ek het daar geswat toe ek nog jonk, mooi en in die Army was. Jou fotos laat my terug verlang na dae wat ek nooit oor wil he nie.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

20070613_141835_academy_1.jpgwilliehond here are some directions . If you want a tour guideWinkWink you can phone me or pm me any time 0824904400
Link to comment
Share on other sites

ja nee Bobbie julle moet maar n plan maak en kom kuier dan kan ons lekker snoek braai en brood bak !!!

Link to comment
Share on other sites

nee wat joss as ek my diensplig i so n plek kon doen sou dit nou lekker gewees het. ek was daar in bloem vir my diensplig 1978 yuuuug dis nou n K@k plek

Link to comment
Share on other sites

nee wat jy gaan net in met die fiets dan ry jy no problem !!! jy sal my nie hoef te stoot hier nie nie so hectic nie

 

LOLLOLLOL

Hei hagar' date=' ek het jou nie gestoot teen die bulte uit nie, ek was besig om vas te hou aan jou Camelbak!!!Big%20smile
[/quote']

 

LOLLOLLOL ja dis nou n goeie een daai LOLLOL
Link to comment
Share on other sites

nee wat caspir no problem ek het sommer ingery sonder n probleem !!! weet nie vir hoe lank dit so sal wees nie maar ek hoor die mense doen dit nog al gereeld en daar was n heel paar track daar van fietse wat gery het

Link to comment
Share on other sites

Daai roete lyk blerrie bekend.  Ek is redelik seker ek het 'n half marathon gehardloop daar deur die akademie.  Weskus 1/2 marathon, me thinks?!

 

Lekker roete.

 

...mar wag, laat ek waai, daar is world cup mtb oppie DSTV!!!
Link to comment
Share on other sites

cheers my vriend lekker kyk Sweetie het nou lekker milo gebring ek gaan nou voor die vuur sit wat se channel is die mtb

Link to comment
Share on other sites

AngryAngryAngry GRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, nee man julle maak nie mooi nie, julle praat van KOSBig%20smile en MTBBig%20smile met stunning fotosBig%20smile in een thread, nee hagar, ek is nou so kwaad ek loop ook sommer weg van die hub (en my werk)WinkLOL

 

Hel ou maat dit lyk na n lekker ride daai, maar eks teleurgesteld en geskok....Shocked Geen Treinspore??ShockedShockedShocked nou wat gaan ons "bunnyhop"Wink

 

Jelly ek reken selfs jy sal kan regop bly op daai paaie....WinkLOL maar onthou kyk waar jy ry nie anders om nieTongue

 

Link to comment
Share on other sites

AngryAngryAngry GRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr' date=' nee man julle maak nie mooi nie, julle praat van KOSBig%20smile en MTBBig%20smile met stunning fotosBig%20smile in een thread, nee hagar, ek is nou so kwaad ek loop ook sommer weg van die hub (en my werk)WinkLOL

Hel ou maat dit lyk na n lekker ride daai, maar eks teleurgesteld en geskok....Shocked Geen Treinspore??ShockedShockedShocked nou wat gaan ons "bunnyhop"Wink

Jelly ek reken selfs jy sal kan regop bly op daai paaie....WinkLOL maar onthou kyk waar jy ry nie anders om nieTongue
[/quote']

 

LOLLOL jaja, ek is seker ek sal daar op my fiets kan bly LOL......o, ek dog ek moet ry waar ek kyk Wink  So, gaan jy saam dat ons die treinspore gaan soek daar? Big%20smile
Link to comment
Share on other sites

Hou op met daardie pics van die SEEEEEEEE!!!AngryAngryAngry  LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

Maar ek kry lekker as ek sien wanneer jy in die army was... en in Bloemfontein...LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

Lyk lekker om daar te gaan ry...kan jy op Clifton strand kom met jou fiets?Wink
Link to comment
Share on other sites

nee hell man ek dink nie op clifton strand nie ek sal af val !!! ek onthou nou daai texan advert wat hulle altyd gewys het toe ek in die army was oor die clifton strand Wink ons het die ding oor en oor gekyk en so verlang na die huis toe !!! Ja nee psycho ek se mos jy moet weg bly van Blouberg af die water nie gesond nie LOLLOL ja nou treinspore moet nog n mtb kry die stasie is nog hier op Saldanha LOLLOL

Link to comment
Share on other sites

 

 

LOLLOL jaja' date=' ek is seker ek sal daar op my fiets kan bly LOL......o, ek dog ek moet ry waar ek kyk Wink  So, gaan jy saam dat ons die treinspore gaan soek daar? Big%20smile
[/quote']

 

O BOy, easy now jelly dis dalk gevaarlikke streinsporeWink

 

Nee maar hagar maak plan met die stasie en skop n MTB daar in dat trein kan vertrekWinkBig%20smile

 

Link to comment
Share on other sites


O BOy' date=' easy now jelly dis dalk gevaarlikke streinsporeWink

Nee maar hagar maak plan met die stasie en skop n MTB daar in dat trein kan vertrekWinkBig%20smile
[/quote']

 

Mmmm, wel enige iets is gevaarlik waar ek by is WinkLOLLOLLOL
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout