Tswane Mayoral ride

2 X 2

Below is an letter about the Tswhane race.  I highlighted some points that concerns me

Tshwane backing cycling as vehicle for inner-city regenerationCycling has proven itself locally and internationally as one of the best marketing tools around but very few of the country's decision makers seem to realise it. An exception to the rule is represented in the OUTsurance Tshwane Mayoral Ride, which takes place in Pretoria later this year.

"Just look at what the Tour de France is doing for tourism in France. A big cycle race or tour brings in millions in revenue for a country or a city," said Salim Yusuf, president of the Tshwane Chamber of Commerce and Industry (TCCI).

According to Yusuf, the city has singled out cycling as one of the most important vehicles to highlight and promote the ongoing, and very successful, regeneration of the inner city.

"I believe it?s a very clever strategy to use cycling to prove to people that Pretoria's city centre is safe. The riders, of whom many will be businessmen, might start to realise that it will be worth their while to invest in the city centre.

"Having a race in Pretoria?s city centre is also a nice way to support the Department of Transport's Shova Kalula bicycle programme, which is promoting the use of non-motorised transport. The main focus of this project is to promote cycling as a low cost form of transport.

"As part of the programme the Department of Transport wants to give away 1 million bicycles between now and 2015. Their plan is to give away about 60 000 bicycles in the next financial year, the following year it will be 80 000 and then 100 000.

"I also think it is about time that Pretoria gets its own big race. Johannesburg has got the 94.7 and Cape Town the Argus while there is no big race of importance yet in Pretoria.

"The OUTsurance Mayoral Ride has the potential to become one of the most important races on the local cycling calendar. The people of Pretoria have to buy into the idea and be proud of what is their own. Out of a business point of view it could be worth millions in income to the city.

"What I also like about the race is the fact that it is a lap race. One of the reasons cycling is not growing as a spectator sport is the fact that most races are very spectator unfriendly. It is a case of riders starting off early in the morning and disappearing down the road only to be seen a few hours later.

"With the OUTride spectators are part and parcel of every pedal stroke all the way. They can see exactly how it unfolds. It?s also wonderful being able to cheer on family members and follow their progress throughout the event. Who knows; seeing everybody racing might just be what some spectators need to take up cycling as a sport themselves."

I seriously don't think that this race will ever become a big race like the Argus or 94.7 purely because it is a lap race.  I don't think that 10 000 or 20 000 people would like to ride around in circles

If they want to make this race big, it should be a course that goes through the most parts of Pretoria

Miskien klink ek bietjie suur, maar dit is nie so nie.  Ek dink dis 'n great idee om 'n regtige groot race vir Pretoria te probeer organiseer - Maar in sirkels, nee wat

Backlash2007-06-21 03:58:26

Backlash.

I disagree!  Lap racing is what brings people / spectators to the course. 

Unless you have 20mi gallons of wine to chill out next to the road........Big%20smile.  Pretoria does not have the ocean.  It does not have the community of Jhb and I think the biggest success behing the 94.7 is Highveld Stereo/Marketing.

So Pretoria can have Lap racing.  Very exciting, hard core, racing.  As long as they don't make it 30 laps!

It most definately worked for the Giro!

Backlash, dit wat jy gehighlight het is vir my glad nie kommer wekkend nie! Ouens soos jy moet liewers stil bly. Ons het sponsors soos outsurance nodig om races in Pretoria te back.  Laas jaar se race was fantasties georganiseer en daar is absoluut geen rede hoekom die race nie kan groei nie!  Ons races word al hoe minder en iemand wat kom met negatiwiteit is rerig volgens my ERG ONWELKOM!!!!

"I also think it is about time that Pretoria gets its own big race. Johannesburg has got the 94.7 and Cape Town the Argus while there is no big race of importance yet in Pretoria.

"The OUTsurance Mayoral Ride has the potential to become one of the most important races on the local cycling calendar. The people of Pretoria have to buy into the idea and be proud of what is their own. Out of a business point of view it could be worth millions in income to the city. 

Nou wat van die Bakwena wedren wat in November plaasvind?  Weet die wedren is nog in sy kinderskoene, maar ek glo hierdie wedren het baie potensiaal.  Dit sal egter nog baie jare wees voor dit "miljoene R" vir die stad sal inbring.

This was without doubt my favourite ride of last year. The lap concept provided safety in their being only left turns to negotiate thus negating turning across traffic and the climb through the Union building was challenging especially after the 3rd time. Will definately go again this year. The other "lap" race that I thought was great was also in PTA and the course took us from Church square to up and over Klapperkop. I see that course was changed for this year....

Nou wat van die Bakwena wedren wat in November plaasvind?  Weet die wedren is nog in sy kinderskoene' date=' maar ek glo hierdie wedren het baie potensiaal.  Dit sal egter nog baie jare wees voor dit "miljoene R" vir die stad sal inbring.[/quote']

Weet nie Blou Bul.

Die Bakwena sal soos die H2H word.  Plat.  Vinnig.  Gevaarlik.  (Soos my ex girl Big%20smile)

Die bunch sit net en wag vir die lyn.........

Mammie sit in die sond en sien jou net as jy uitgaan en terug kom teen 70km/h....

Wel, op die oomblik is dit al wat ons het en ek sien nie dat enige ander wedren daardie status kan oorneem nie. Any takers?

What ever makes you happy. At least someone is trying to bring cycling to Pretoria.

Think circuit racing is great. Will become difficult to control if you have a few thousand entries.

Spinnekop, Grapkas, ek is glad nie negatief teenoor die race nie en dis great om 'n sponsor soos Out Surance by fietsry te he.  Dit is seker ook meer toeskouer vriendlik om 'n sirkel roete te gebruik.  Maar kan jy jou indink hoe boring dit gaan wees na so 5 jaar?

Vat bv. die Argus, 94.7 en Amashova, daar is BAIE toeskouers langs die pad.

Spinnekop ek stem saam Highveld het baie te doen met die syfers by 94.7 maar ons het ook 'n baie bekende radio stasie (Jacaranda) en nog een minder bekende (Rippel) wat kan gebruik word vir bemarking

Ek kan net nie sien dat 'n race wat 'n sirkel roete van 10.5 km volg, sal of kan groei na meer as 5000 mense nie.  Ek dink ook nie mense sal van regoor die land en selfs die buiteland kom om 'n sirkel roete te ry nie.

Daarom se ek as die organiseerders regtig wil groei na die status van Argus en 94.7 hulle reeds die regte borg het maar beslis nie die roete vir so iets nie.  Pretoria is 'n pragtige stad en daar is eindelose baie goeie en mooi roetes wat hiervoor gebruik kan word.  Hulle het reeds die stadsraad aan hulle kant, so veilige roetes en selfs "road closure" behoort nie 'n probleem te wees nie

Maar hel, dis maar net my opinie, daar is duisende op die hub wat van my mag verskil

Im with spider, lap racing is the best way to drawspectators.

The only problem with this race is a large number of slow riders will block the road  when they get lapped by the front guys.

Lap racing is not ideal for mass participation.

Radio stations in Pretoria not interested in Cycling. Think they have been burned a few times in the past.

Christie:

The only problem with this race is a large number of slow riders will block the road  when they get lapped by the front guys.

Exactly!

Lap racing is not ideal for mass participation.

Radio stations in Pretoria not interested in Cycling. Think they have been burned a few times in the past.

Well the right negotiator could do wonders

Spinnekop' date=' Grapkas, ek is glad nie negatief teenoor die race nie en dis great om 'n sponsor soos Out Surance by fietsry te he.  Dit is seker ook meer toeskouer vriendlik om 'n sirkel roete te gebruik.  Maar kan jy jou indink hoe boring dit gaan wees na so 5 jaar? [/quote']

Stem saam.  Hang af van watse oogpunt jy dit wil beskou.  Ons manne wat wil jaag en taktiek uit toets, vir ons is lap racing KONING!!!!  Vir die gewone fun rider wat na die see wil kyk, is dit baie boring!!

Vat bv. die Argus' date=' 94.7 en Amashova, daar is BAIE toeskouers langs die pad.[/quote']

En soos ek reeds genoem het, dit is omdat die manne goeie wyn en vakansie gees nie. 

Spinnekop ek stem saam Highveld het baie te doen met die syfers by 94.7 maar ons het ook 'n baie bekende radio stasie (Jacaranda) en nog een minder bekende (Rippel) wat kan gebruik word vir bemarking.

Jacaranda ondersteun die Kanker / Lost City resies.  Ek dink nie hulle gaan hulle aandag verdeel nie??Confused
Ek weet TuksFM was verlede jaar betrokke.  Maar hulle is meer op die jong groep gemik.  Julle ou ballies luister mos nie na goeie Rock nie!!!Big%20smile

Ek kan net nie sien dat 'n race wat 'n sirkel roete van 10.5 km volg' date=' sal of kan groei na meer as 5000 mense nie.  Ek dink ook nie mense sal van regoor die land en selfs die buiteland kom om 'n sirkel roete te ry nie.

Daarom se ek as die organiseerders regtig wil groei na die status van Argus en 94.7 hulle reeds die regte borg het maar beslis nie die roete vir so iets nie.  Pretoria is 'n pragtige stad en daar is eindelose baie goeie en mooi roetes wat hiervoor gebruik kan word.  Hulle het reeds die stadsraad aan hulle kant, so veilige roetes en selfs "road closure" behoort nie 'n probleem te wees nie[/quote']

Hiermee stel ek heelhartig saam.  Ons het 'n mooi stad.  Ons kan krit racing in die middag doen na die groot race.

Roetes oor Klapperkop, Unigebou, Tom Jenkins, Voortrekker monument, Jakaranda tyd kan ongelooflik lekker wees.

Maar daarvoor het ons 'n stadsraad nodig wat bereid sal wees om AL die paaie toe te maak vir die dag.  En ek sien nie dit gebeur nie!!! 

Daar is soveel potensiaal.  "Hills of the Capital".  Doen al die klimme.....en daar is BAIE en almal is mooi en hard en...en...en...

Total road closure"  gaan die mense lok en gaan die skares lok......As die ou weet hy gaan nie uit sy huis kan kom vir die dag nie, sal hy eerder buite loop sit en kyk hoe mense suffer as binne by mammie wat stryk.

Pretoria het 'n race , Jacaranda Cycling Classice of iets,gehad... en toe gee hulle ons die grootste stuk gemors vir 'n medalje. Die flippen ding kan nie eens die lint reguit trek nie.AngryAngryAngryAngryAngry En toe is dit verby met Pretoria fietsry. Jammer as enige organiseerders hier op is en aanstoot neem omdat die race geduik het , maar ons betaal nie R120 /6jr terug om 'n stukkie plastiek te ontvang na 100 harde kms nie. En dit was nie 'n bad race nie, ek het dit geniet. As iemand goeie organisasie daar sit kan hulle weer so iets h?.cervelo2007-06-21 06:15:54

cervelo, praat met die mense wat laasjaar die Tshwane ding gery het.  Was baie lekker.  Is def op my lys die jaar!