Jump to content

Recommended Posts

Posted

Die hardste race wat ek nog gedoen het. Gedink ek gaan begin huil of net dood van my fiets af val.

Die gravel section was K%K!!!!!

Die laaste 2 klimme was ook nou nie hoe ek 'n race wil afsluit nie, het lanklaas so baie mense sien fietse stoot. Ek was BAIE tempted om dit te doen.

Tussen die wind, gravel, klimme, ek wat crap gevoel het en die watertafels rate ek nou nie juis die race nie.

Dankie vir Hype, die slip is baie waardeer.

Weer lekker gewees om al die ander hubbers te sien. CHEERIO

FanieFiets2007-09-30 11:37:06

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

It wasnt that hard, yes you kaked off but it was easire compared to the Cape Cobra.

Posted

Ag nee kom nou Fanie, dit was heel lekker en daar was niks fout met die gravel nie. Thumbs%20Up

Ek het nou wel nie daar voor by julle race snakes gery nie, maar die (2de) J-groep het lekker saam gery.

Op die gravel het ek hulle gedrop en nie weer gesien nie.

Die results het egter nie 'n J-groep nie. Volgens Winning Time het ons almal in K-L begin. ConfusedAngry

Die bulte aan die einde was hard (ek gaan m?re styf wees), maar Africa is a tough country...

Moenie kom moan as jy nie die punch kan vat daar voor nie. Wink

Posted

Ag nee wat, daai gravel was nou regtig nie so erg nie, ek het dit gesmaak!  Daai blixemse twee bergies na die gravel het my omgekrap.  Is Vissershok regtig so erg of moet ek maar net 'n mtb cluster opsit?  Dit het SEER gemaak

Posted
blixemse twee bergies na die gravel het my omgekrap.  Is Vissershok regtig so erg of moet ek maar net 'n mtb cluster opsit?  Dit het SEER gemaak
LOLLOLLOL 
Posted

Fanie --- As jy die helfde van jou "toolbox" by die huis los sal jy baie vinnerger kan ryLOLConfused, flip die ding weeg n tonDead, dit het my amper van my fiets laat afval, my skouer is nou nog seer, ek dink ek het n bicep geskeur toe ek die ding by jou vat Wacko.

btw THANX FOR THE OFFER TO HELP ApproveThumbs%20Up
ORCA2007-10-01 01:32:42
Posted

Ek is bly vir julle wat gedink het dit was 'n "walk in the park" - NOTDead

Malans en Vissershok was so tough soos ek hulle nog nooit gesien het nie.  Ek stem saam met Fanie - afklim en stoot het nogal na 'n smart opsie begin lyk.
Posted

The gravel section was fun. Should have more of them to shed the wheelsuckers! It's one thing sitting wheel in the wind - it's another trying to do it at 30kph on gravel Approve

Posted

In Fanie's defense he wasn't feeling well. I know that because his gloves were covered in snot by the end of the race. smiley36.gif

I thought that the gravel was OK but the downhill section on the gravel was not enjoyable.

Vissershok after 85km is a real &(@*&%@$@*^%#_!!!

Posted
Ag nee wat' date=' daai gravel was nou regtig nie so erg nie, ek het dit gesmaak!  Daai blixemse twee bergies na die gravel het my omgekrap.  Is Vissershok regtig so erg of moet ek maar net 'n mtb cluster opsit?  Dit het SEER gemaak[/quote']

Die gravel pad is nie so erg as jy 30km/h ry nie.....as jy hom vinnig ry dan is dit 'n ander storie!
Posted

Fanie --- As jy die helfde van jou "toolbox" by die huis los sal jy baie vinnerger kan ryLOLConfused' date=' flip die ding weeg n tonDead, [/quote']

hahahaha, ja, ek het 2 bombs, 'n tube, a pomp, 2 tyre levers, 'n stuk van 'n ou GP4000 (vir gator), patch toolkit, geld en laastens 'n kondoom in die sokkie.....ek is reg vir enige ding.

O, dankie vir die heads up met die Cape Cobra, nie 'n kans dat ek dit gaan ry nie!

Anyway, my hr kom darem gewoonlik naby aan 200 in 'n race, maar hoogste wat ek dit gister kon kry is 192 en dit het meer soos 240 gevoel. Plus die donners het die heeltyd vir my probeer wegry! So ek het net agter gesit en probeer vashou. ek het na 30 km begin kramperig voel, weird.

Posted
Ag nee wat' date=' daai gravel was nou regtig nie so erg nie, ek het dit gesmaak!  Daai blixemse twee bergies na die gravel het my omgekrap.  Is Vissershok regtig so erg of moet ek maar net 'n mtb cluster opsit?  Dit het SEER gemaak[/quote']

Die gravel pad is nie so erg as jy 30km/h ry nie.....as jy hom vinnig ry dan is dit 'n ander storie!

Wie van die SV's was daar oppie gravel toe daai onnosel vroumens in die merc die SV's van die pad af probeer ry het!? Dit het daai stukkie nog harder en vinniger gemaakLOL
Posted

AV HR 153, was harder than Tour De Vino, SV's bunch was small and the most of the top guys are riding Elites, made it easier to stick it out with them. Well done to Velouria with his 7th place in SV's.

There was a break away, strange I missed it since I tried to be close to the front most of the time, but at the speed we were going and still not catching them I don't think it could have been fun in that small break away of 4??

Velouria attacked on the gravel section, made up a nice little gap with I think Shotlegs and Stringbean, I was in hot persuit but not close enough to stay with them. Cought up with them mid way Malanshoogte after bridging the gap on my own to them.

As we started Vissers I could feel the cramps coming on, so I told Velouria after he said "lets go man", I'm having cramps, this was just what he wanted to hear and sprinted away from me..PANSIE!!! hahaha

I took it up really slow, did not want to cramp so that I could not move, down the other side one other SV made it over with me a long with Donkey and a VERY IMPRESSIVE "A" rider that bridge the Gap from A bunch on his own to the SV bunch.

Lucky we stayed away till the finish line, cramped completly after I crossed the line and Donkey had to push me to the finish one leg clipped outLOL
Posted

My Avg HR was 81% of max... Marius - those 4 SV's that broke away were MOVING. They caught up to us and pulled us back to the 3rd bunch of elites about 20km before the gravel section. Then they dropped us as well Confused