Cyclist down on Chapman's Peak

Cippo

Ag no Berry. First Bottelary and now R304 - huge shoulder, wide open, visible - where do we go?

Off-road, as much as I hate to say it.

• Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Too many people trying to be fast and furious but no skill.Chappies one of those routes where you know there is a car approaching way before its up close.Also a place where both road users needs to show a bit of patience and respect.One of the reasons why I cycle,having the mountain on one side and the ocean below.

Get well , keep it safe.

Só het Gunther Kerschbaumer, een van die drie fietsryers wat gister sowat 10 km buite Stellenbosch deur ’n bakkie getref is, uit sy hospitaalbed gesê oor die man wat hulle raakgery het.

Kerschbaumer, Ig Wentzel en Olga Koorts is beseer toe ’n bakkie van die Fidelity-sekuriteitsmaatskappy in die groep vasgejaag, en toe weggejaag het. Hulle is van die Wannabees-fietsryklub.

Hierdie amperse tragedie kom amper ’n maand nadat dr. Koos Roux, wat saam met sy seun fietsgery het, op Moedersdag in ’n tref-en-trap-ongeluk gesterf het. Sy seun, Kobus (19), het ligte beserings opgedoen.

’n Voertuig het hulle van agter op die Bottelarypad oorkant die Soneike-winkelsentrum getref.

Bun Booyens, redakteur van Die Burger, het gister op die R304 in die rigting van die N1 op pad Kaapstad toe gery, toe hy die ongeluk omstreeks 10:00 sien gebeur het. “Ek het ’n groep fietsryers gesien wat van voor af gekom het. Hulle het in die rigting van Stellenbosch gery en ek kon sien almal was binne die geel streep.”

Volgens Booyens het die bakkie, wat ook in Stellenbosch se rigting gery het, van agter gekom en in die groep vasgery.

“Die een fietsryer het hoog deur die lug getrek, terwyl ’n stuk of drie geval het.” Booyens het stilgehou om hulp te verleen toe een van die ryers geskree het: “Die bakkie jaag weg, vang hom!”

Hy het daarna sy voertuig omgedraai en die bakkie sowat 3 km verder, net ná die verkeerslig by die Simonsig-afdraai, ingehaal.

“Ek het tot agter hom gery en ligte geflikker, maar hy wou nie stilhou nie. Hy het oor die pad geswaai, stadig gery en dan weer versnel. Ek het ook gesien hoe hy oor ’n rooi verkeerslig gery het.”

Terwyl hy die bestuurder agternagesit het, het hy die polisie gebel. “Die polisie het ongelooflik vinnig gereageer en was dadelik daar. Skaars drie of vier minute ná my oproep het hulle die ouens aangekeer. Die insittendes was onvas op hul voete. Die persoon aan die passasierskant kon skaars op sy voete staan.”

Toe daar aan hom vertel is die bestuurder is vir nalatige en roekelose bestuur in hegtenis geneem het Kerschbaumer gesê: “Ek is bly hulle het hom gevang”.

Kol. Tembinkosi Kinana, ’n provinsiale polisiewoordvoerder, het gesê die 35-jarige bestuurder was glo onder die invloed en is in hegtenis geneem. “Hy sal binnekort in die Stellenbosch-landdroshof verskyn,” het Kinana bygevoeg.

Kerschbaumer is in Stellenbosch Mediclinic opgeneem en hoop om vandag ontslaan te word.

Wentzel en Koorts is in ’n hospitaal op Somerset-Wes behandel en gister reeds ontslaan.

’n Woordvoerder by Fidelity kon nie vir kommentaar bereik word nie.

• Nóg ’n fietsryer is gister op die Chapmanspiek-pad raakgery en na die Vincent Palotti-hospitaal gebring. Sy toestand is stabiel.

Guest Latent Blue

Eks net bly hulle het die boggers gevang en die beserings is nie te ernstig nie....

Ek kry v my n bergfieys!

Why does every Citi golf driver think he's a F1 racer.?

Chop.!

The Chappies incident must have happened soon after I descended.

The huge dent in the Golf makes me think that the poor cyclist was injured quite seriously. A Hubber perhaps? How is he doing?

Does anyone know where and how this accident happened? Was it a head on or from behind? Noordhoek side or Hout Bay side?

(They should lock the driver up and throw the key away just for driving a car of that colour! :whistling: )

thanks, I see lots of the focus has been the R304 driver hitting the riders from behind.

little mention of the 3 hit on chappies, which had to have a cyclist airlifted to hospital.

What time was that?

We live in Hout Bay and didnt hear a thing. Usually we see the heli and hear it over the watchcon radio.

no idea what time it happened, going to the hospital shortly to find out....

the little facts I do know, it was a family member, and he was airlifted thanks to the help and advice of a medic who was at the scene....

Meanwhile, about an hour later, a Cape Town man was arrested after smashing into two cyclists on Chapman’s Peak Drive.

The Western Cape provincial Emergency Medical Service’s Keri Davids said it appeared a car had hit one cyclist from behind.

“Air Mercy Service was called shortly before 11am. The cyclist sustained minor neck injuries and was airlifted to Vincent Pallotti hospital. A paramedic reported that he was in a stable condition.”

Police spokesman Colonel Tembinkosi Kinana reported a driver had been arrested and charged with reckless and negligent driving. “It is alleged that a Golf hit a 49-year-old cyclist from Sea Point. It is not clear when he will appear in court. The investigation continues.”

Late on Sunday afternoon, the man, from Ocean View, was still in custody in the Hout Bay police station’s cells.

...article from iol