Jump to content

New TCS Kit.... geen kolletjies??????


Guest Big H

Recommended Posts

Guest Big H

Cruxie julle nuwe kit is baie mooi maar waar is die kolletjies. Die boude is nou net swart...... wa gaan ekke julle bende nou noem????????

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wa gaan ekke julle bende nou noem????????

 

wat van "smudge"

 

BTW Crux, wie was die drie TCS lede wat nie by die Argus was nie en wat Saterdag oggend in Krugersdorp by my verby gery het? Leer hulle 'n bietjie maniere en s? dat as iemand hulle groet, hulle gerus terug kan groet.

 

 
Link to comment
Share on other sites

Eish, en Barend het darem MOOI exposure vir tCS gemaak op die tiewie.  Hul het tot ou Cruxie by die naam genoem en mooi verduidelik van "een van die top amateur spanne" wat deelneem.

Link to comment
Share on other sites

mampara, is nie net hulle nie. het laas week daar by boschkop se kant gaan ry saam met CP en bittermin van die ouens het terug gegroet.

Link to comment
Share on other sites

 

Ook ou "B?erend Buga" gesien op die kassie.  Windgat so op sy eie te breek!!! 

 

Goed gegiggel toe ek die uitspraak hoor!  As ons "maatjies" net hul damn TV coverage wil opskerp.

 

Link to comment
Share on other sites

Cruxie julle nuwe kit is baie mooi maar waar is die kolletjies. Die boude is nou net swart...... wa gaan ekke julle bende nou noem????????

 

Noem hulle nou die BAAIK SHOP BENDE WinkWinkWink  ek hoor die oom op die tiewie se Phen ry vir Karstens CyclesLOLLOLLOLLOLLOL
Link to comment
Share on other sites

Nee oom H......daar is nog 'n kolletjie of twee.....dit blur net so bietjie oordat die laaities so vinnig verby jaag.......Big%20smile

 

 
Link to comment
Share on other sites

Die baaik shop kla nie oor die tv dekking nie! Dis 'n gelukkige shop en hy is ewe in sy noppies met sy bestuurder wat ewe goed gedoen het op die Giro. Goed,beter, PETRI!!!!!!Smile

 

Ek ry ook baie Bochkop en min fietsryers hou van groet. Is dit dalk 'n Ooste ding? Vra net. Phillip was gr8 gister, dankie vir die voor ry, my bene was broos!!Cry

 

 
Link to comment
Share on other sites

Hey Bokkie.  Groot plesier.  Embarrassed.  Die ou bietjie wat ek voor gery het.  Big%20smile

 

Lekker om julle te gesien het! 

Julle moet meer hier by ons stuck-ups kom ry.

 

Jy al met Cruxie gesels?

Hoor niks van die man nie......Seker oppad terug met die ossewa en die groot trek.....

 

 
Link to comment
Share on other sites

wa gaan ekke julle bende nou noem????????

 

wat van "smudge"

 

BTW Crux' date=' wie was die drie TCS lede wat nie by die Argus was nie en wat Saterdag oggend in Krugersdorp by my verby gery het? Leer hulle 'n bietjie maniere en s? dat as iemand hulle groet, hulle gerus terug kan groet.

 

 
[/quote']

 

Saterdag of Sondag? Is jy seker jy was nie besig om oor iets te moan en dalk toe ons vriendelike saluut gemis nie?LOL

 

Saterdag was ons vyf - Ek, Danie (Copman), Christie, Coenie en Johan (levi)

Sondag was ons net drie - Ek, psycho en Johan

 

Relax dude, se eerder vir ons waar in Krugersdorp?
Man with no name2008-03-10 06:12:34
Link to comment
Share on other sites

Cruxie julle nuwe kit is baie mooi maar waar is die kolletjies. Die boude is nou net swart...... wa gaan ekke julle bende nou noem????????


KGB..

 

gat sonder kolletjies

 

= kaalgat Big%20smile

 

 
Link to comment
Share on other sites

Ook ou "B?erend Buga" gesien op die kassie.  Windgat so op sy eie te breek!!! 



This Beerend chap has got more coverage for TCS this week than even Lange and Anriette, Giro coverage and 4 nights in a row coming 3rd at the Duel triathlon at Midmar. Well Done.Tongue
David #72008-03-10 23:57:36
Link to comment
Share on other sites

Hmmm.... vir my lyk dit of daar net so baie kolletjies is soos altyd... Tongue

http://www.tcsn.co.za/downloads/tCS2008Shirt.jpg

http://www.tcsn.co.za/downloads/tCS2008Shorts.jpg
Link to comment
Share on other sites

eish, mmmmmmm

 

 

 

ek laaik dit , daai kolletjies gatte van julle wassie mooi, nou lyk julle soos pro's.

 

 

 

oomH, los hierrie outjies met hulle kolletjies. hulle het dan nou selfs 'n kaalgat tannie in hulle back pocket.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout