Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad

Kalahari Vegmot

Recommended Posts

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waaroor gaan die meeste gevegte...myne is groter as joune en beter...

Van Naafland se beste gevegte het gegaan oor huweliksraad, en 'n sekere naafer is ook weggejaag oor kinderopvoedingsraad...

Waaroor kan ons baklei, dit is Vrydag hier op naafland?

die voorplanting van die namib woestyn sprinkaan?

@Kalahari...gedink jy is al teen hierdie tyd binnebandloos...jy weet mos nou al teen die tyd dat ekstra gewig is nadelig...daardie 1kg binneband en 2kg gereedskap stuk en ten laaste daardie sak wat ook nog sowat 500g weeg...

@Kalahari...gedink jy is al teen hierdie tyd binnebandloos...jy weet mos nou al teen die tyd dat ekstra gewig is nadelig...daardie 1kg binneband en 2kg gereedskap stuk en ten laaste daardie sak wat ook nog sowat 500g weeg...

'n goeie veldtie voor jy ry maak op vir die ekstra gewig.

Waaroor kan ons baklei, dit is Vrydag hier op naafland?

Ons kan spekuleer oor of die Bulle ooit weer goeie rugby gaan speel? Of spekuleer oor De Allende se onvermoë om links en regs aan te gee.

Of ons kan 'n Hilux vs Ranger geveg begin. Op die 4x4 forum is dit ten minste 3 bladsye werd voor iemand se ma gevloek word.

en ek ry ook met n vol saalsakkie, met n spaar binneband al is my bande binnebandloos. 

Ek het juis n groter een gaan koop laas week. 

Edited by Allrounder

wat dink julle van die nuwe Renault Kwid. 

Ek het nou een saam met my kolega gaan toetsbestuur. Ek hou glad nie daarvan nie. Die 3 silinder voel en klink snaaks. 

Maar vir daai petrol verbruik se sy dat sy nie omgee hoe dit klink nie. 

wat dink julle van die nuwe Renault Kwid. 

Ek het nou een saam met my kolega gaan toetsbestuur. Ek hou glad nie daarvan nie. Die 3 silinder voel en klink snaaks. 

Maar vir daai petrol verbruik se sy dat sy nie omgee hoe dit klink nie.

Dit lyk heel mooi. Maar daar's altyd 'n keuse tussen goeie brandstofverbruik of ego...

Ons kan spekuleer oor of die Bulle ooit weer goeie rugby gaan speel? Of spekuleer oor De Allende se onvermoë om links en regs aan te gee.

Of ons kan 'n Hilux vs Ranger geveg begin. Op die 4x4 forum is dit ten minste 3 bladsye werd voor iemand se ma gevloek word.

ek kyk nie meer rugby nie, die bulle speel so *** ek het begin dink om vir die kings te skree.

nee wat, dames strand vlugbal is al wat oorbly 

http://www.totalprosports.com/wp-content/uploads/2014/04/beach-volleyball-cheerleaders-sexy-volleyball-gifs.gif