Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad

Kalahari Vegmot

Recommended Posts

Ek wou nou 'n onvanpaste Kwak grap gemaak het, maar ek is seker al julle het hulle al almal gehoor.

Sal nie weet nie.....vertel maar.....

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Liewer nie. Die oomblik is verby.

En ek is bang Maryna se man sny my op en bêre my ledemate in swart sakke in sy vrieskas.

Ja mens weet nooit met hierdie kruisfiks manne nie......snaakse gediertes.......

Is dit 'n kwak of 'n kwaksalwer grap?

Daar is 'n verskil......

Ja, niemand hou van kwaksalwers nie. Maar 'n kwak is 'n ander storie.

Kwalifiseer polonie en weense worsies?

Ag as hy dit meng met van die perd hormone* wat mens by die Kruisfiks **** kan kry, sal hy veilig wees.

*wilde aanname: die perd hormone mag dalk net rerig vitamines wees soos wat die mannetjie met die hoë stem en tieneragtige aknee se dit is.

Ja mens weet nooit met hierdie kruisfiks manne nie......snaakse gediertes.......

Ek kan julle een ding verseker, as Ek jou dalk opkap en in my vrieskas bere sal Ek besil so elke nou en dan jou famielie oornooi vir n braai, Ek glo die vleis sal lekker smaak en die LCHF dieet sal net mooi inpas met die mensvleis se vet inhoud en natuurlik sal die Kruisfiks die Extra proteine goed kan gebruik.

As Mense jou siek maak moet jy hulle net betjie langer kook.............. :devil: :ph34r:

Glo my Ek Rook nie, Ek is nou wel oud maar my Ringe is nie klaar nie(nie eers e- sigarette nie), Ek het ander dwelms soos fietsry om my geld op te spandeer.

Edited by Dexter-morgan

Soos julle seker kan agterkom is Ek n groot aanhanger van Hannibal Lector, n goeie kombinasie tussen Dexter Morgan en Hannibal Lector.

Ag as hy dit meng met van die perd hormone* wat mens by die Kruisfiks **** kan kry, sal hy veilig wees.

*wilde aanname: die perd hormone mag dalk net rerig vitamines wees soos wat die mannetjie met die hoë stem en tieneragtige aknee se dit is.

Ek sien nou eers dat my gebruik van die woord **** gesensureer word.

Slim.

Ek sien nou eers dat my gebruik van die woord **** gesensureer word.

Slim.

Edit: okay Ek gee op. Boks. Gebruik maar die woord boks. Al is dit 'n vieslike anglisisme.

Edit: okay Ek gee op. Boks. Gebruik maar die woord boks. Al is dit 'n vieslike anglisisme.

Watse woord probeer jy gebruik? Sover ek weet is die modereerders almal ingels, so hul het geen reg om suiwer afrikaanse taal te modereer nie...

Oooo....nee die woorde is seker net nie toegelaat om eers gepaal te word nie...

Die enigste ding waaraan ek kan dink waarvoor "boks" n anglisisme kan wees vertaal na "moemfie"...

Edited by Kalahari Vegmot

Kyk, ons spot nou lekker met kruisfiks, maar as ek eerlik is sou ek nie omgee as my lyf meer "kruisfiksagtig" gelyk het nie...

En dit lyk my oom Dexter het vrek baie selfbeheersing....hy't nog nooit n kaalbolyf foto op wielnaaf gepaal nie.....en hy behoort al n paar jaar aan die forum......