• Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 'Dale

• Hairy

• gummibear

• Eddy Gordo

Top Posters In This Topic

Gister is ek Builders Warehouse toe, maar ek is nie meer seker of dit ‘n wyse besluit was nie. Sien, die vorige aand het Swambo ‘n kerrie met chillis gemaak en ek het ‘n lot van die dis opgevreet. Die chillis was een van Swambo se gepatenteerde “jy-bekak-jouself-chilli” souse.

Smaaklik, maar dit raak later nogal pynlik en ek kan julle n geskrewe guarantee gee dat jou hol oop hang om asem te haal die volgende dag. Jou boud wange trek so wyd oop dit lyk soos ‘n spaniel se ore. Nou toe ek vanoggend wakker word, toe verwag ek dat die 06:00 “trein” my sal toilet toe roep, maar niks het gebeur nie. Alhoewel ek kon voel hoe daai chillis deur my derms swem. Dat daai chillis wou uit was nie altemit nie, maar ek het nie meer geweet waneer nie. Maar ek het dinge gehad om te doen en moes toe Builders Warehouse toe gaan om Rubol vir die dak te kry. Daar aangekom het ek die trollie gekry en so paar ander goetertjies gekoop soos houtskroewe en double sided tape, voordat ek by die verwe en terpentyne aangekom het. Dis die verste punt van die toilet af toe daai pyn deur slaan. Ek het met my elmboe op die trollie se handvatsel geleun op daai stadium. Skielik is my tree vanself korter en toe my holspiere toe trek toe trek daai selfde holspiere my arms ook reguit. Dit het gelyk of my bene se bearings geslaan het want ekt tot stilstand gekom. Ek dink my holspiere is deur die chillis gyselaar gehou gewees, want toe kom daar n waarskuwing skoot uit. Ek was te bang om te beweeg want anders kom daar nog walms uit, maar het geweet: “Bra, djy moet nou hardloop”.

Ek het in beweging gekom en net toe ek by die aisle uitstap, kom daar so bleeksiel nerd met sy Builders Warehouse pakkie en vra “More meneer. Waarmee kan ek u help?” Nou kyk.....die knaap weet van building net mooi vokkol, so ek mompel vinnig nee en stap aan. Ek is ook nou nie die afknouerige tipe nie, maar toe die knaap verder in die aisle afstap, toe draai ek om en kyk hoe die knaap in die rigting van daai walm stap. Genade mens. Dit was asof hy in ‘n muur vasgeloop het. Ek moes hom seker gewaarsku het, maar ek het nie. Sy oge het net so geknip-knip, toe val ‘n swerm onsigbare bye hom aan want hy waai sy arms en versnel in tru rat. Ek was emosioneel in twee geskeur. Ek bars uit van die lag, maar DIT waas ‘n groot fout. Daar kom ‘n sarsie skote daar onder uit, wat ek later hoor vir ander customers soos ‘n gewapende roof geklink het. Hulle het blykbaar dekking geslaan en hul beursies en selfone tussen die rakke weg gesteek. Dinge was vir my nie meer so snaaks nie en ek jaag toe met daai trollie af toilette toe. Niemand het ook ag geslaan op my nie want almal dink ek hol van die rowers se geweerskote af weg.

Maar al die pad “klap die skote” en ek hoop en bid ek maak die kakhuis voor die finale storting plaasvind. Vir “once in a while” was “luck” aan my kant. My gat het nog nie eers die sitplek geraak nie, toe vind daai einste finale storting plaas. Ek hoor toe hoe ‘n arme drommel die kakhuis instap en al wat hy se is “Liewe Blik ........!!!!” Daarna het ek die net sqeak van die kakhuisdeur gehoor soos hy daar uit storm.

Uiteindelik is ek klaar en ek stap uit. Nog ‘n winkel assistent kom na my toe en se “Meneer, een of ander idioot het ‘n stinkbom in die winkel gelos. My bestuurder wil he almal moet buite staan sodat hy die waaiers vir so 2 minute op full blast kan laat werk.” Ek het gegrinnik, maar daar was nog “rowers” aan die anderkant van my grensdraad wat toe die laaste ligte skote afvuur nog voor ek kon knyp. Die winkel assistent se neus het skielik gefrommel en na hy sy hemp oor sy neus getrek het, het hy sy vinger in my rigting gedruk en geskreeu “Dit was hy!” Die bestuurder het my eenkant toe geroep en ek is later formeel in kennis gestel, of liewer gese dat ek geban is by Builders Warehouse.

Ek is toe huis toe sonder die artikels wat ek wou aanskaf en net betyds vir middag ete. Al wat daar was om te eet, was gisteraand se chilli-kerrie wat toe nog beter smaak as voorheen. Ek vreet toe maar die laaste lot ook op. Maar die dek moet geverf word met die Rubol, so more gaan ek Mica toe moet gaan.................

Could you redo that in English for me please?

Could you redo that in English for me please?

google can : Yesterday I Builders Warehouse, but I'm not sure if it was a wise decision was. See, last night Swambo a curry with chillis and I made a lot of it was eaten. The chillis were one of Swambo's patented "you-shitting-yourself-chilli" sauce.

Palatable, but it later becomes quite painful and can you give a written guarantee that your ass hanging open to breathe the next day. Your bum cheeks pulled so wide open it looks like a spaniel's ears. Now when I woke up this morning, when I expect the 6:00 "train" my toilet will call, but nothing happened. Although I could feel that my intestines chillis swimming. That would of chillis that were no doubt, but I did not know when not. But I had things to do and had to Builders Warehouse Rubol go to the roof to get. Arrived I got the trolley and so few other thingamajiggies purchased as wood screws and double sided tape before I got the paints and terpentyne arrived. It was the farthest point of the toilet when that pain hit. I had my elbows on trolley handle leaning on that stage. Suddenly my act itself is shorter and when my holspiere draw pulls that same holspiere my arms too straight. It seemed as if my legs hit the bearings for ECT to a halt. I think my holspiere by the chillis have been held hostage because there comes a warning shot from. I was too scared to move because otherwise there are fumes, but knew "Bra, Jous must run".

I have to move and when I walked in the aisle, there was so geeky nerd with its Builders Warehouse and asked packet "More sir. How can I help you? "Now look ..... the guy knows just about building vokkol, so I quickly mumbled no and walked on. I am also not the type afknouerige, but when the guy on the walk down aisle, when I turned around and watched the guy in the direction of that step smolder. Grace man. It was as if he "has a wall. I had warned him, but I did not. She has oge as cut-cut, fell an invisible swarm of bees on him since he waved his arms and accelerated in reverse gear. I was emotionally torn in two. I burst out laughing, but they blur a big mistake. There came a burst of shots out there, which I later heard other customers as an armed robbery sounded. They apparently hit coverage and their wallets and cell phones away from the rib racks. Things to me was not so funny and I hunt with that loony toilets. No one has heeded my all because I think hollow of the robbers' gunfire away.

But all the way "snap shots" and I hope and pray I make the shithouse for the final payment occurs. For "once in a while" was "luck" on my side. My ass has not even touched the seat, when that takes place very final payment. I heard what a wretch the shithouse door, and all he's been "Dear Looking ........!!!!" Then I just sqeak shithouse door of the audience as he stormed out.

Eventually I left and I walked out. Another shop assistant came to me and said "Sir, some idiot has a stink bomb in the store left. My manager wants everyone to stand outside and he gave the fans for about 2 minutes on full blast to work. "I grinned, but there was still" murderers "on the other side of my fence that when the last light shots firing before I could pinch. The shop assistant's nose suddenly crumpled and after his shirt pulled over his nose, he his finger at me and shouted printed "It was him!" The manager called me aside and I was later formally notified , or rather that I was banned at Builders Warehouse.

I went home without the items I wanted to buy and just in time for lunch. All there was to eat, was last night's chili-curry still tastes better than before. When I eat but the last lot on. But the deck should be painted with Rubol, so tomorrow I'm going to go to Mica .................

Undo edits

I usually get these hidden images things but this one i cant see, anybody know whats hiding in here ?

post-2431-0-94749800-1328094126.jpg

I usually get these hidden images things but this one i cant see, anybody know whats hiding in here ?

Gollum the Ninja !

look on the bottom left behind the pillow!

Yes

look on the **********************!

NIGE !

Spoil the fun, why don't ya.... :D

Quick - edit it!

Edited by The Drongo