Beware of this Hubber (Silverbackman)

Sepia

What's with all these kids running scams here?

Why don't we simply trace his IP, and hack his ISP for his home address?

• Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

"het iemand sy nommer vir my dat ons binge kan uitsorteer die nommer in sy mail werk nie. kan nie glo iemand gaan so aan oor R70 nie "

Don't interrupt please - this thread was going viral and now you have ruined it!

When I was a kid we needed tuck money, but now days the kids need TIK money!

Sadly so, and funny post!

:mellow:

Edited by Puncheur

Ban his IP adress if possible in order for scammers to not just create another profile & carry on stealing hubbers hard earned money

wil net jammer se vir almal. ek het met stepie gepraat en hom sy geld trug geoffer, sal maar sien wat sy reaksie daarop is. ek is verseker sy pakkie sal by hom uitkom maar ja.

wil net jammer se vir almal. ek het met stepie gepraat en hom sy geld trug geoffer, sal maar sien wat sy reaksie daarop is. ek is verseker sy pakkie sal by hom uitkom maar ja.

Holy cr@p!

het iemand sy nommer vir my dat ons binge kan uitsorteer die nommer in sy mail werk nie. kan nie glo iemand gaan so aan oor R70 nie

Dis die beginsel nie die geld nie. Stuur hom 'n PM op die hub. Ek is seker hy brand om van jou te hoor

Fantasties, jong man.

Ek hoop jy't 'n lewensles geleer...

Die HubSA is 'n groep individue wat hoofsaaklik anoniem is in die wéreld van fietsry en wat definitief staat maak op samewerking, eerlikheid en respek veral in die forum van "verkope".

^_^

Edited by Puncheur

Boetie

Maak nie saak wat jou ouderdom is, iemand ouer sal altyd dink jy is 'n d**s. In my twintigs was dit die skool laities. In my dertigs was dit die die 20-jarige beterweters met geen lewensondervinding maar al insluitende (egoistiese) opinies. Hier in my 40s'het my klem verskuif na die algehele minagtig van ons huidiglike politieke sisteem. :angry:..

...die feit bly egter staan, jy is aan die onderkant van die voedselkettang.

En ek sien jou disleksie raak minder hoe moeriger jy raak.

and no pictures

What do you mean no pictures?

If there are no pictures it didn't happen.

Love It!Poor child been taken to the cleaners.Got to feel for silverback though...They can do with some good publicity for a change.

Love It!Poor child been taken to the cleaners.Got to feel for silverback though...They can do with some good publicity for a change.

Silverback will to a certain extent be returning to their African roots with their new releases:

The Silverback Uganda &

The Silverback Rwanda

Guest Frail4Life

What?

My Phone/ Internet breaks down for 1 day, 12hours. I get to Miss all the Excitement???

Did they Shake/ Kiss and make Right?

What?

My Phone/ Internet breaks down for 1 day, 12hours. I get to Miss all the Excitement???

Did they Shake/ Kiss and make Right?

Still waiting for the pictures to be uploaded!