Jump to content

CycleOps or Wahoo kicker

Charldp

Recommended Posts

Posted

Skies ek weet die topic is nou al n Paar keer bespreek.Het besluit op die Wahoo kicker Maar nou het iemand gese on eerder vir die Cycleops Te gaan. Ek soek n virtual trainer en wil aan die virtual races deelneem.Watter een sal julle voorstel?Enige raad sal waardeur word.

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply
Posted

I have ridden a Cycleops Fluid for the last 2 years. Not a moments hassle.

And, the after sales service from Bicycle Power (the distributors) is unbelievably good.

Posted

Skies ek weet die topic is nou al n Paar keer bespreek.Het besluit op die Wahoo kicker Maar nou het iemand gese on eerder vir die Cycleops Te gaan. Ek soek n virtual trainer en wil aan die virtual races deelneem.Watter een sal julle voorstel?Enige raad sal waardeur word.

It really depends what you're looking for. If its only to use in virtual races you can get away with a CycleOps Fluid 2 at only R5,5k.

If you want a smart trainer (built in power meter, erg mode, etc) then you are looking at 3-4 times the price.

If you already have a power meter then a normal Fluid2 type trainer might be perfect for you as you already have a way to measure power (assuming you care about that).

If virtual racing is your one and only goal then a Fluid 2 will let you ride the CycleOps virtual racing world for relatively little money.

look here for some good reviews of trainers

http://www.dcrainmaker.com/2015/11/2015-2016trainer-recommendations.html

Posted

Die Kickr is tans waarskynlik die tweede beste trainer op die mark, naas die nog-duurder Tacx Neo, en word deur basies al die sagteware ondersteun.

As ek dit kon bekostig sou ek self eerder vir die Kickr gaan, nie omdat ek dink die CycleOps smart trainers nie baie goed is nie, maar omdat die Kickr so stil is en ek nie 'n ekstra wiel en buiteband sou kort nie.

Dit klink wel of CycleOps moontlik 'n nuwe trainer op pad het, die Bicycle Power ouens het genoem dat daar iets 12 Mei op pad is...

Posted

Die Kickr is tans waarskynlik die tweede beste trainer op die mark, naas die nog-duurder Tacx Neo, en word deur basies al die sagteware ondersteun.

As ek dit kon bekostig sou ek self eerder vir die Kickr gaan, nie omdat ek dink die CycleOps smart trainers nie baie goed is nie, maar omdat die Kickr so stil is en ek nie 'n ekstra wiel en buiteband sou kort nie.

Dit klink wel of CycleOps moontlik 'n nuwe trainer op pad het, die Bicycle Power ouens het genoem dat daar iets 12 Mei op pad is...

Indien jy n bergfiets met n deuras (Through Axle) het gaan jy sukkel met die NEO. Ek glo nie die KICKR is in tweede plek nie, TACX NEO het sy voor en nadele net soos die KICKR. Ek dink dit is in alle gevalle n goeie idee om die resensies te lees oor die produkte. Ek stel altyd DCrainmaker voor, hy het baie deeglike en betekenisvolle resensies oor n verskeidenheid produkte. 

Posted

Indien jy n bergfiets met n deuras (Through Axle) het gaan jy sukkel met die NEO. Ek glo nie die KICKR is in tweede plek nie, TACX NEO het sy voor en nadele net soos die KICKR. Ek dink dit is in alle gevalle n goeie idee om die resensies te lees oor die produkte. Ek stel altyd DCrainmaker voor, hy het baie deeglike en betekenisvolle resensies oor n verskeidenheid produkte. 

Ek het die Kickr getoets by die Argus expo, en as sekere mense kon ophou om ons ekonomie te Zupta, sou so een bo-aan my inkopie-lys gewees het.

Posted

Ek het n tacx vortex smart gevat teen R9000. Dit is n hele paar rand goedkoper as die wahoo kicker Snap en in dieselfde klas of vlak. Hy gee power, speed, cadence. Sekere van my oefen sessies is te erg vir n fluid trainer en die vortex het n electro briek. Jy kan hom ook gebruik sonder krag dan is hy soos n fluid trainer.

Gaan later vandag op zwift ry en sien baie daarna uit. Sal jou laat weet hoe dit was maar as ek hom vergelyk met my Iflow is dit baie beter.

Posted

Ek het self 'n Vortex Smart, en die grootste nadeel (in my opinie) is dat hulle nie dieselfde weerstand/gradient kan bied as die duurder trainers nie.

Die Kickr Snap se maksimum is iets soos 1100W, terwyl die Vortex Smart 750W bied?

So byvoorbeeld in die VirtualTraining program (en seker die ander ook), met die steiler opdraendes voel dit na 'n sekere punt nie meer moeiliker nie, jou spoed in die program word net laer aangepas.

Behalwe daarvoor is dit steeds 'n uitekende instrument om mee te oefen.

Posted

The below is from Dave. Cycleops is imho better option. If the wheel issue is a thing, just by a cheap second wheel,problem solved

BicyclePower's PhotoBicyclePower

23 Mar 2016

Hey guys, Cyclelab is offering an amazing deal on the CycleOps PowerSync, R11 999.00 for the CycleOps PowerSync with FREE universal tablet holder and a levelling block !!! This is a saving of over R5 000 !!!!! Cyclelab have been sitting on the stock for some time now and bought a bulk order from us before the exchange rate shifted !! If anyone is interested i would strongly advise taking a turn past !!

PS Sorry for the hijack but DAM this is a good deal !!

Posted

Dankie vir al die info.Waar kan ek hulle gaan demo en waar stel julle voor kan ek gaan koop met n goeie na verkoop diens?

Posted

Cycleops Power sync special . ANT +  or Bluetooth ?

Noob question but just asking . Bike Radar rates it high but took points as their model had bluetooth. Apparently ANT + is the one to have.

Model reviewed on The Hub had ANT+. As far as actual trainer is concerned both reviews good.

Edit: Just looked on the website seems there are two models , you can choose your preffered comms.

Posted

Cycleops Power sync special . ANT +  or Bluetooth ?

Noob question but just asking . Bike Radar rates it high but took points as their model had bluetooth. Apparently ANT + is the one to have.

Model reviewed on The Hub had ANT+. As far as actual trainer is concerned both reviews good.

Edit: Just looked on the website seems there are two models , you can choose your preffered comms.

Correct, you would need to choose between ANT+ or Bluetooth on the CycleOps models. 

Wahoo offers both in all products simultaneously. 

Posted

Correct, you would need to choose between ANT+ or Bluetooth on the CycleOps models. 

Wahoo offers both in all products simultaneously. 

Correct, but not always a bad thing as we can offer "plugins" like USB sticks to read ANT+ and most of the new tablets and phones have BLE already.

Also CycleOps and PowerTap are bringing out more product with the dual frequency built in, all of our PowerTap hubs now come standard with the dual band power caps, the new PowerCal HR strap is now dual band as well as the speed/cadence sensors. 

The new product being released soon will have dual band as well and it is only a matter of time before they are able to manufacture the current systems with the dual band capabilities.

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout