Jump to content

Recommended Posts

Posted

Huh??? Wat dink julle klomp nou weer???Dead tsk tsk tsk...seker een of ander gutter-tipe strooi. Hy is MWNN&LongTongue...dis AL waarna ek verwys het...vader weet waaraan julle nou gedink het....ConfusedConfusedConfusedConfused

Gee jou drie raaie en die eerste twee tel nie.

Ek het al MWNN se duikmes gesien.........NASTY!!  Daai tong.......jy soek hom nie agter jou nie.....Wetter gee hom HEELTEMAL teveel idees as jy my vra........

Foto's? Big%20smileEmbarrassed

Dis nie mooi fotos nie.....

Hy ry met 'n drup langs hom.......en die ding bloei sulke stukkies.  En met die linker arm probeer hy die IV uit die speke te hou......
  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Huh??? Wat dink julle klomp nou weer???Dead tsk tsk tsk...seker een of ander gutter-tipe strooi. Hy is MWNN&LongTongue...dis AL waarna ek verwys het...vader weet waaraan julle nou gedink het....ConfusedConfusedConfusedConfused

Gee jou drie raaie en die eerste twee tel nie.

Ek het al MWNN se duikmes gesien.........NASTY!!  Daai tong.......jy soek hom nie agter jou nie.....Wetter gee hom HEELTEMAL teveel idees as jy my vra........

Julle is al te lank in TCS...praat een of ander snaakse taal wat ons Capies moeilik vind om te ontsyfer...kyk' date=' partykeer na een van jou posts weet ek nie meer na wie jy wanneer verwys en waaroor jy als praat nie.Confused 

is dit normaal of is dit net omdat ek blond is?Embarrassed

Foto's? Big%20smileEmbarrassed

Dis nie mooi fotos nie.....

Hy ry met 'n drup langs hom.......en die ding bloei sulke stukkies.  En met die linker arm probeer hy die IV uit die speke te hou......

LOLLOLLOLClapClapClapLOLLOLLOLROFL!!!

Posted

HI  there fanie. My friend has a blue  orbea OPAL size 57 that he wants to sell for 10500. It is in immaculate condition as he is obsessive about looking after his bike.

Posted

Spinnekop, nou baklei julle oor wie's die lelikste - lees die thread heading en neem die inisiatief om een van daai Commandales aan 'n Capie te verkoop, rumour has it hy is in julle Valley die naweek

Posted

Baie dankie aan almal vir julle advies en stuff.......

Ongelukkig moet ek redelik vinnig 'n besluit maak aangesien die DC om die draai is. 

Ek was BAIE lief vir my vorige Giant en het nou die opsie om 'n identiese een teen 'n baie goeie prys te koop. Dan weet ek die size en alles is reg.

Wil ook dankie aan 'n sekere hubber se wat 'n fiets vir my 94.7 effort leen....anders wat ek die komende naweek net 'n spectator.

Posted

nee maar dis mooi faan, bly jy het reggekom!

gaan jy nou al die change daar oorkant die vaal spent, of gaan jy darem so bietjie los vir swellendam ook