Jump to content

Transbaviaans 2014

Garfield2010

Recommended Posts

• Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

This was covered by:

Turn right at railway line

It's a jeep track that runs next to the railway line. We used a section of it a few years ago when we did the detour.

It's the bit after the railway line to Fountains that I'm not sure about, but I reckon it should be simple from there.

Ah, cool now I see what you mean.

After the railway jeep track, the Spur burger smell will be enough to pinpoint the finish.

And we all know that Strava is extremely accurate with total ascent :ph34r: :ph34r: :ph34r:

I measured 2820m in 2010 using my Polar, which I calibrated the morning before the ride.

Same here, Baviaans is no more than 2900m

Oh yes I remember that. If memory serves they had a 'checkpoint' on that section as well that year. Year of the Langs. We finished in daylight...the next day...at 08.00 :w00t:

Daai jaar was my eerste en ergste een. We finished at 2:35. Was cold as hell!! Well done for finishing at that time

Daai jaar was my eerste en ergste een. We finished at 2:35. Was cold as hell!! Well done for finishing at that time

Ons het 'n nagmerrie ride gehad. Was 2 spanne wat 'saam' gery het. Tussen ons het ons 3 gebreekte kettings en 4 punctures gehad. Een ou het sy ligte stukkend geval by daai rowwe downhill voor mens deur die rivier is en 2 ander s'n se ligte het doodgegaan teen 02.00. Daar was 3 valle ook tussenin en een ou het lelik gebonk na so 120km. Een van die ouens se freewheelbody wou nie engage as hy nie gestaan het nie...

Was lelik. Maar ja, ons het almal klaargemaak, moeg en mislik en kouden nat.

Ons het 'n nagmerrie ride gehad. Was 2 spanne wat 'saam' gery het. Tussen ons het ons 3 gebreekte kettings en 4 punctures gehad. Een ou het sy ligte stukkend geval by daai rowwe downhill voor mens deur die rivier is en 2 ander s'n se ligte het doodgegaan teen 02.00. Daar was 3 valle ook tussenin en een ou het lelik gebonk na so 120km. Een van die ouens se freewheelbody wou nie engage as hy nie gestaan het nie...

Ek het hard neer gemoer op daai downhill

F@ck dit klink of ek ook in jou span was ek het net vroeer klaar gemaak............................. :w00t: :w00t:

Ek het hard neer gemoer op daai downhill

Hy was heavy rof en jy was verseker nie die enigste een nie. Een van die ouens in ons span het homself WEG geval in 'n moddergat daar bo op die 'MAC' climb, ons kon hom nie eers sien nie.