Another fine junior in the making ..............

NotSoBigBen

Hey Minty.

I bet you we can make this thread go for 20 pages.......Big%20smile 

(And still the agro motorist will be king!!!)

• Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Exactly my point Spinnekop.  Geen rede om die motoris nog meer pissed off te maak nie.  Hy moet al klaar wag vir junior om reguit te ry, nou moet hy nog vaskyk in die arrogante snuiter se middelvinger ook.Shocked

As daar niks plek is om pad te gee vir 'n trok/kar whatever, dan is die hootende motoris moedswillig.  End of story, jy wen OK.  Dis heeltemal anders as iemand wat 'n erratic lyn volg en enige oomblik in motoriste te pad bly inswaai.  

Enough said.

Observation: SA motorists rather use hooters than breaks.

How many times have you not heard the following: A long uninterupted hoot eventually you hear screathing tyres followed shortly by the sound of crushing metal on impact.

Nog 'n Suid Afrikaanse padgebruiker wat sy learners moes gefail het.

Jy mag NIE jou toeter gebruik om vriende te groet' date=' voornemende Taxi gebruikers nader te roep, ander padgebruikes af te pis ens nie.

Jy MOET dit wel gebruik om 'n moontlike ongeluk te voorkom, deur ander padgebruikers te waarsku dat jy in hulle rigting op pad as, veral wanneer dit voorkom of hulle onbewus is van jou.

'n Motorvoertuig sonder 'n werkende toeter is onpadwaardig.
[/quote']

Ai...ai...

As jy maar net weet wat ek alles al vergeet het......pasop.  Jou sarkasme ruk dalk jou dakteels uit!!!! 

Lees Mnr. de Jager.   Lees.  Ek het nie ges? jy MAG hom nie gebruik nie.

Jy het wel 'n keuse.........As jy gelees het in BigBen se post sou jy gesien het dat die Junior nie dit opsetlik gedoen het nie maar dat dit 'n ongeluk was......so.....dis nie asof hy vir die hooter gevra het nie.  Hy weet hy was in die verkeerd.......

So....die keuse is eenvoudig....Iets wat ek elke dag moet doen op Lynnwood rylaan.....

Blaas ek my hooter vir die aankomende gevaar of sit ek my flikker aan en ry om die fiets soos die wet van my vereis?

Watter een van di? twee dink jy gaan respek afdwing?

Watter een van die twee keuses gaan 'n finger kry?

Watter een van die twee is 'n tiepiese SA mentaliteit/eerste instink aksie? 

Spidey, stem 100% saam. Veral in Johies! Ek haat dit as mense agter my hoot, skrik gewoonlik my gat af. Ek kan nie die kar sien nie en dit beteken vir my dat ek moet pad maak, iets wat gewoonlik nie moontlik is nie!

As ek hoot om fietsryers te groet wag ek tot ek verby is, waar hulle my kan sien. En dan waai ek. Soos Microsoft. Vriendelik.

OK so I was obviously way of the mark here, it is ok for juniors to show the finger (that was my original complaint but yeah whateva as the kids say these days!).

Guys - I know exactly who you talking about and know the boy very well. He previously rode for Mr P and now Harmony. I will take it up with him and his dad.

How many times have you not heard the following: A long uninterupted hoot eventually you hear screathing tyres followed shortly by the sound of crushing metal on impact.

Snaaks n?.  Jou stelling staaf net die volgende:  As daar 'n hoot was, was daar nie 'n accident nieWink.

Of

Die ouens wat weet hoe om hulle hooters te gebruik, crash nie hulle karre nieWink.

No...No....Ben....You are not reading well this morning.  Ask Mr. de Jager to help. Tongue

Never in all the replies did I or ANYONE said it was right to show finger.  I just know the reason why he did it.....But that does not make it right.

It is the fact that something like this have upset you.
For the same reason I can go off on how the Vets in the Bruce group have pointed fingers at rude motorists.......And I will get the same response.....

So....why bother complaining.  If it is a young rider......Senior businessman...whats the difs.  Anyone happy about it?  Can we stop it?  Does it matter at the end of the day?  Does it matter to you?

In the end that Junior/Senior/Vet/"what ever" has to sit at night and figure out if what he did today was for the greater good.......his own health....

O hell....I am talking to much..

'Nough said.

4 pages....not bad....

Breeze - The one showing the finger was in the Mr Price kit (darkish skinned fellow) - the chappie in the Harmony kit was somewhat ahead (seemed stronger?).

Snaaks n?.  Jou stelling staaf net die volgende:  As daar 'n hoot was' date=' was daar nie 'n accident nieWink.

Of

Die ouens wat weet hoe om hulle hooters te gebruik, crash nie hulle karre nieWink.
[/quote']

Nee.....nee.....alweer nie mooi gelees nie...
Laat ek nou stap vir stap verduidelik....

"Long uninterupted hoot".....dis hier waar die Koos kon begin rem aan slaan het.....en die ongeluk vermy het......

It is bloody rude of a motorist to expect a cyclist to move out of his lane simply because he wants to get past.

Disclaimer: Quoting you linnega, but none of my comments are directed at you specifically!!! No offence intended to anyone...just sharing my opinion.

It's bloody rude of a cyclist traveling at 15/20/30/60km/h not to move over for a vehicle travelling at 60/80/100/120km/h.

He might have as much of a right to use the road as the vehicle, but if it's too much trouble to move over to make life a bit easier for a fellow-roaduser then said cyclist needs to learn a few things about co-existence.

Kind of like the driver who refuses to give any other vehicle a gap, but wants one the next time he has to get on the highway....can't people see that it's a GIVE-AND-TAKE WORLD!

And if anyone is about to reply with the childish argument about car-users not caring about cyclists, which is the weakest argument on the planet, let me say that i believe firmly in the concept of "Pay it forward"(Go see the movie by the same name if you haven't yet) Do onto others as you want done onto yourself because trying to get payback will do nothing but aggravate an already hostile situation.

Being nice even if somoene is trying to drive you off the road might not make the world a better place right now, but it does make you a better person!

If you can't understand this concept, you are shortsighted

Smile

Snaaks n?.  Jou stelling staaf net die volgende:  As daar 'n hoot was' date=' was daar nie 'n accident nieWink.

Of

[/quote']

Nee.....nee.....alweer nie mooi gelees nie...
Laat ek nou stap vir stap verduidelik....

"Long uninterupted hoot".....dis hier waar die Koos kon begin rem aan slaan het.....en die ongeluk vermy het......

Ermm ek haal aan en ek sal highlight Spinnekop

How many times have you not heard the following: A long uninterupted hoot eventually you hear screathing tyres followed shortly by the sound of crushing metal on impact

Miskien is dit 'n Vaalie ding, maar hier in Slaapstad hoor jy nie 'n hooter voor 'n accident nie.  Jy hoor net die tyres skree.

PS:  Koos het natuurlik Brand-Coke en Eish in die hand n?..

[quote name=MintSauce

Disclaimer: Quoting you linnega' date=' but none of my comments are directed at you specifically!!! No offence intended to anyone...just sharing my opinion.

blah blah blah

If you can't understand this concept, you are shortsighted

Smile
[/quote]

Haai Minty, en hier dog ek die hele tyd jy's net so shallow soos jou avatar.  Daai was nou 'n mooi post man.  StarStarStar

Let wal, drie GOUE sterre vir daai post!Big%20smileClap

BigBen, I agree with you.  The youngster was obviously struggling to keep his bike straight, trying to open his gel or for whatever reason.  Then he has the nerve of getting upset when a motorist tries to prevent an accident.  I'm sorry - to me that is just not right.  Yes, I agree with Spinnekop too - there are many times when motorists love lying on their hooters instead of doing something to prevent accidents.  However, I still feel that BigBen has a valid point.  If anyone knows who the young cyclist is, I hope they give him a good piece of their mind.

Ok sorry guys I'll ask admin to delete it then! Obviously not an important observation.

Perhaps you guys should go back to 'nite nite' or Shimano vs Campy threads for your entertainment for today!

So.... Did they have Campy or Shimano?

Hey MW, don't judge a hubber by his avatar!....Maar dankie vir die kommentaar. Ek dink inelkgeval dis tyd om my avatar te ruil vir iets 'n bietjie meer cycling-related. Watch this space!