Attakwas - 2014

jugheaddave

Hulle seeding suig.

staan heel agter die jaar

Ja, ek het een sub 7 al gery en 'n sub 7:30 (toe dit nog 135km was) en ek is ook heel agter.

• Replies 375
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe seed hulle julle manne so ver agter as julle sulke goeie tye voorheen gery het? Waar kry hulle julle informasie om die seedings uit te werk?

Hoe seed hulle julle manne so ver agter as julle sulke goeie tye voorheen gery het? Waar kry hulle julle informasie om die seedings uit te werk?

Hulle het 2013 tye gebruik vir seeding, maar ek het nie 2013 of 2012 gery nie, so hulle sien my seker as 'n nuwe ryer.

Seeding won't worry me too much to be honest, one will pass the riders by the hundreds.

But I must say, the way seeding gets done at times is certainly questionable.

Hulle het 2013 tye gebruik vir seeding, maar ek het nie 2013 of 2012 gery nie, so hulle sien my seker as 'n nuwe ryer.

Dan sit ek die pot heeltemal mis.Ek was onder die indruk hulle gebruik SA Seeding omdat dit deur CSA gesanksie word. Ek is seker as jy vir hulle vra om jou op te skuif sal hulle na jou vorigge attakwas tye kyk en dit met graagte vir jou doen.

Seeding won't worry me too much to be honest, one will pass the riders by the hundreds.

But I must say, the way seeding gets done at times is certainly questionable.

Ja, not really worried. Better to pass lots of riders than to be passed if I start with the "groot kanonne" in the first group.

Ja, not really worried. Better to pass lots of riders than to be passed if I start with the "groot kanonne" in the first group.

They started me with the UCI boys, I felt like a dried up raisin when they dropped me 10 k's from that Spur point.

Strong international field for Attakwas Extreme Marathon
 - See more at: http://www.doitnow.co.za/content/strong-international-field-attakwas-extreme-marathon%E2%80%A8#sthash.8tKAzgmF.ETDRMB10.dpuf

Gaan baie interesant wees, vir die dames en mans.

Sauser, Rabon, Fumic, Platt, Bell, Evans, Keey...Buys? Cherise, Ariane, de Groot.

Hoop almal kom uit in een stuk aan die ander kant. Wens mens kon dit live kyk!!

Check website atta.co.za apparently they will be testing live steaming.

They started me with the UCI boys, I felt like a dried up raisin when they dropped me 10 k's from that Spur point.

They would've dropped me in the parking lot already, and I'm talking about the UCI ladies...

Enjoy chewing your bars for 6-7 hours!!!!!! You kind-of get close to heaven with all the climbing!! See you at the start!

My seeding is reg. Heel agter.

Sien jou daar. Kyk uit vir die ou met die Weber en braaipak vas gestrap op die Camelbak.