Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad

Kalahari Vegmot

Recommended Posts

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Baie waar, dis hoekom ek by die huis moet wees as dit reen. Wil bietjie kunsmis op die gras gooi. 

Hoeveel van die ADMIN is Afrikaans en hoe ver kan ons hulle druk voor hulle die plek ook toemaak. :devil:

Wel ek weet die hoofman is so ingles soos kan kom. Maar ek weet ook dat hy eintlik okay is en en het al baie lekker saam met hom gekuier by Knysna se Oesterfees se Nie-Amptelike Afterparty. 

Geagte mede manne en maninne

Die boere het hulp nodig. Oorweeg dit asb sterk...67fb79758957cc36b349a3ed276d6957.jpg352a28296bb83a0fe7e6bea3ffd145db.jpg77f88a789cd120c60e86e2bcef41ed03.jpg85808114a497a46cfe1d8eed80faec3d.jpg

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Ek kry nie GELD op my foon kontrak nie maar help graag, hoe anders kan n mens?

Ek kry nie GELD op my foon kontrak nie maar help graag, hoe anders kan n mens?

Dankie

Kyk op Gesigboek vir Burre Burger. Hy koordineer alle hulp projekte in die Noord en Wes Kaap. Daar is bank besonderhede ook wat hy deel. Daar is boere waar die veld letterlik net grond is. Dit is nie 'n mooi gesig nie

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

So, wat is op die fiets agenda vir die naweek?

Sal seker vanmiddag so 3 ure insit. Die wind waai lekker en dit lyk asof dit dalk kan reën ook...

In ander nuus, iemand wil hé die ding moet die afrikaanse draad, in plaas van garing wees-

"Garing" is iets waarmee gestik of genaai word. "Draad" daarenteen het ook 'n betekenis van verwante sake bymekaar bring.

Wat sé julle? Die paal hieronder wat die meeste "hou vans" kry teen vanaand 8uur bepaal wat dit is/gaan word.

Ek hou van Garing. Dit het so 'n effense gevoel van die oude ****. Ek weet nie of dit Ja of Nee beteken nie.

Net vir die rekord: Ek het nie **** getik nie - dit is net die Rooinekke wat nie weet dat dit 'n werklike, suiwer Afrikaanse woord is wat net in sekere mense se woordeskat 'n skelwoord is nie. Maak my sommer moerig.