Jump to content

cradle route


chucky

Recommended Posts

  • Replies 342
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Just to put it into perspective

 

 

 

 

Yes it does put it into perspective' date=' if you read the replies you will see a lot of comments BY CYCLIST critical of the action of those riders, this however has not stopped you from lumping all cyclist into one large generalized group.

 

 

 

 

 

Trevor, The forum gives you a general idea of the type of cyclyst you are dealing with. Forget it, u wont get through. Like i have always said, these guys have the same mentality as taxi drivers.QUOTE]
Link to comment
Share on other sites

 

 

Just to put it into perspective

 

 

 

 

Yes it does put it into perspective' date=' if you read the replies you will see a lot of comments BY CYCLIST critical of the action of those riders, this however has not stopped you from lumping all cyclist into one large generalized group.

[/quote']]

 
and we still don't see a SINGLE condemnation of the actions of "Mr X" by the cradle residents. For me that puts it all into perspective. They want nothing less than the removal of cyclist from "THEIR" roads. Nothing reasonable in that.

Windbreaker2010-01-17 13:34:14

Link to comment
Share on other sites

All said and Done, we have had many comments made, some worth while noting, others just a good laugh. I have opened a new topic 'Cradle : Agenda of Solutions'. Lets move to finding workable and practical solutions. If you not interested in being constructive, please don't comment. Regards Trevor

Link to comment
Share on other sites

Just to put it into perspective

 

?

 

 

?

 

?

 

 

 

Yes thank you, it does. Did you read the comments of cyclists outraged by some of those photos?

 

Or did you focus only those comments that fuel your blatant prejudice?

 

 

 

You very quickly jumped all over Mark Thijis for stirring and adding fuel to the fire, but seemingly your posts are doing the same. There is little worse than a hypocrite.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Agteros

 

The reference was to mr ples' date=' and the reference to the greeting to nothingness by mr ples which can only be taken as sarcastic.Enjoy your evening homonid

 

[/quote']

 

Hell no! I was going to explain the process of evolution to you and point you in the right direction, but alas on second thoughts you have also been eating off 'The Tree for Dorks' Please don't attend the coming meeting along with No.One.Knows

 

 

 

Enjoy the long walk. Agter Os (haemorrhoid)

 

Jammer dat jou primitiewe brein nie tot staat is om in verskeie tale te kommunikeer nie. Dit is duidelik dat Afrikaans (asook die se spreekwoorde wat algemeen bekend is in die volksmonds van Suid Afrika totaal bo jou vuurmaakplek is (Het julle 2 miljoen jaar gelede al vuur ontdek Mr Ples?)

 

Ek sou bitter graag JULLE vergadering wou bywoon, maar gelukkig het ek

baie meer dringende sake om aan aandag te skenk, soos byvoorbeeld om by

te dra dat die volgende generasie in hierdie land welsprekende,

weldenkende, verdraagsame, opgevoede mense sal wees.

 

 

 

Dit spyt my dus nie werklik om julle vergadering mis te loop nie,

aangesien ek vas oortuig is dat die primitiewe mens (mr&mrs ples)

asook hulle mede  Cradle burgers nie bereid is om werklik aan die sake

rondom die probleme in hul omgewing te werk nie. Dit is my siening dat

julle (die groepie genoem hierbo) duidelik uit is alleenlik om skoor te

soek, en onmin te saai.

 

 

 

Op die onderwerp van name, en die noem van name:

'n Agteros kom ook in die kraal, selfs al mag dit laaste wees.... Ten minste het ek nie in 'n grot uitgesterf nie (of was dit dalk vrek?)

 

Ek wil ook verwys na 'n uittreksel vanaf http://www.maropeng.co.za/index.php/exhibition_guide/australopithecus/ waarna daar na Mrs Ples vewys word as 'n homoniede:

"The Cradle of Humankind is renowned for its
Australopithecus africanus
specimens, which lived between 3-million and 2-million years ago.
The

first adult fossil of this hominid (TM 1511), was found at Sterkfontein

by Dr Robert Broom in 1936. A well-known example is ?Mrs Ples? (Sts 5),

which was discovered by Broom and John Robinson in 1947.

 

Ek sal ook graag wil verwys na 'n uittreksel vanaf http://en.wikipedia.org/wiki/Mrs._Ples:

"
The sex of the skull is not completely certain and that
Mrs. Ples
may in fact be
Mr. Ples
.
In addition, X-ray analysis of the roots of the teeth of
Mrs. Ples
has suggested that it was a sub-adult, so a designation of
Ples
or
Ples
is also possible."

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Agteros

< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 11">< name="Originator" ="Microsoft Word 11"><>

 

Terug na die onderwerp waaroor hierdie lang sinnelose quasi-debat

gaan:

 

 

 

Die Nasionale Padverkeerswet is is verkrygbaar op http://www.acts.co.za/rt_nrta/index.htm

 

 

 

?       

Ek verwys graag na die definisies in die wet (in

Engels)

 

National Road

Traffic Act, 1996

 

Chapter I : Interpretation of Act

 

1. Definitions

 

 

"vehicle"

 

 

means a device designed or adapted mainly to

travel on wheels or crawler tracks and includes such a device which is

connected with a draw-bar to a breakdown vehicle and is used as part

of the towing equipment of a breakdown vehicle to support any axle or all the

axles of a motor

vehicle which is being salvaged other than such a device which moves solely

on rails;

 

 

 

Ek wil dan ook graag na die volgende artikels in dieselfde wet verwys:

 

?       

Dit waaraan die voertuig wat by die fietsryers

verby gegaan het skuldig is (roekelose bestuur)::

 

Chapter XI :

Reckless or negligent driving, inconsiderate driving, driving while under the

influence of intoxicating liquor or a drug having a narcotic effect, and

miscellaneous offences

 

63. Reckless or negligent driving

 

1)        No

person shall drive a vehicle on a public road recklessly or negligently.

 

2)        Without restricting the ordinary meaning of

the word "recklessly" any person who drives a vehicle in willful or

wanton disregard for the safety of persons or property shall be deemed to drive

that vehicle recklessly.

 

?       

Die gebruik om links te hou beteken om nie oor

die middellyn van die pad te gaan nie:, daar is niks hierin vervat wat

fietsryers (oor voertuie, soos gedefinieer bo) forseer om teen die gras aan die

linkerkant te ry nie.

 

Chapter X :

Rules of the road and matters relating thereto

 

Part I : Rules of the road

 

296. Vehicle to be driven on left side of roadway 

 

1)        Any person driving a vehicle on a public road

shall do so by driving on the left side of the roadway and, where such roadway

is of sufficient width, in such manner as not to encroach on that half of the

roadway to his or her right: Provided that such encroachment shall be

permissible ?

 

?       

Dit wat die bestuurder wat op die fietsryers

toeter geblaas het klaarblyklik gedoen het om by ?n ander voertuig (fietse)

verby te jaag teen die opdraende

 

298. Passing of

vehicle

 

2)        The driver of a vehicle shall not pass other

traffic proceeding in the same direction on a public road when approaching ?

 

a)        the summit of a rise;

 

b)        a

curve; or

 

In die lig van bogenoemde is dit duidelik dat die voertuig

(motorvoertuig) wat by die ander voertuie (fietse) vebygegaan het volgens eie

erkenning die wet oortree het.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Goeie Dag Agter Os, ek het werklik jou knoppie gedruk. Wat my seks betref is daar geen misverstand. Ek is n 'Alpha Male' en nie n 'Os' nie. Miskien vir ons Engelse gemeenskap se behalwe, a Os is an Ox, (its toolbox has been removed). Nou wat is my soet agter ossies se naam 'rondeberg, rooiberg, alleman'. Hooi Hooi, is jy net nog n trek os, wil jy nie n vooros wees? N Agteros word gelui deur die res, jy hoef nie baie te dink nie, jy moet net die vooros volg, en toegee aan die wette van die natuur.

 

 

 

Ples, jou oupa van lank terug, het jou terug gebring na ons pragtige land van melk en heuning, en jou die voorreg gegeen om deur the Wig Van die Mensdom te ry. Jy moet meer respek vertoon.

 

 

 

Groete Trevor

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Agteros

 

 

Goeie Dag Agter Os' date=' ek het werklik jou knoppie gedruk. Wat my seks betref is daar geen misverstand. Ek is n 'Alpha Male' en nie n 'Os' nie. Miskien vir ons Engelse gemeenskap se behalwe, a Os is an Ox, (its toolbox has been removed). Nou wat is my soet agter ossies se naam 'rondeberg, rooiberg, alleman'. Hooi Hooi, is jy net nog n trek os, wil jy nie n vooros wees? N Agteros word gelui deur die res, jy hoef nie baie te dink nie, jy moet net die vooros volg, en toegee aan die wette van die natuur.

 

 

 

Ples, jou oupa van lank terug, het jou terug gebring na ons pragtige land van melk en heuning, en jou die voorreg gegeen om deur the Wig Van die Mensdom te ry. Jy moet meer respek vertoon.

 

 

 

Groete Trevor

 

[/quote']

 

'n paar definisies:

seks = voorplantingsdaad

geslag = onderskeid tussen manlik en vroulik

 

Indien jou SEKS jou pla, jammer, maar niemand hier sal belangstel om jou te help nie.

 

JY weet niks van my, of my voorgeslagte nie. Dit is ook duidelik dat onmin saai deur patetiese pogings tot woordspeling die enigste 'trick' in jou versteende kranium is. Die hele teorie van evolusie (ja dit is slegs 'n teorie!) is geen bewys van my herkoms nie. Eerder glo ek dat my voorgeskiedenis vir my gewys word in 'n ander Boek wat vol waarhede is rondom die mens en die mensdom.

 

Lees gerus http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_as_theory_and_fact en besef dat nie ALMAL van ons se voorouers familie van die bobbejaan en sjimansee was nie, of iewers van 'n amoeba afstam nie.

 

Nogal interessant dat jy besluit het om op hierdie boodskap van my te reageer, en nie die een wat betrekking hou op die werkilike probleem nie.

 

Ek neem jou keuse van reaksie as bewys dat jy nie hier is om 'n werkbare oplossing vir jou/julle probleme rondom onverdraaagsame padgebruikers te kry nie, maar eerder soos 'n twee jarige jou/julle speelgoed wil rondgooi, oftewel 'n vloermoer soos 'n die volksmond genoem.

 

Maar wag, laat ek eers uit die semelbak klim, ek hoor 'n ot uit die voorgeskiedenis aankom! Wink

 

Lekker slaap daar by die sarkofaag van jou voorgeslagte!

 

NS: indien jy wil lees hoe met regte osse gewerk was(Ek wys maar werke van fiksie uit, want ek sien jy reageer nie op feite nie), waarom gaan lees jy nie eerder "Oupa Landman se Viool" deur G.J. Joubert nie, dit is altemit ligter, alhowel langer, leesstof as Jan F.E. Cillers se "Die Ossewa" wat die die eienskappe van die ossies besing.

Agteros2010-01-17 15:35:18

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Goeie Dag Agter Os' date=' ek het werklik jou knoppie gedruk. Wat my seks betref is daar geen misverstand. Ek is n 'Alpha Male' en nie n 'Os' nie. Miskien vir ons Engelse gemeenskap se behalwe, a Os is an Ox, (its toolbox has been removed). Nou wat is my soet agter ossies se naam 'rondeberg, rooiberg, alleman'. Hooi Hooi, is jy net nog n trek os, wil jy nie n vooros wees? N Agteros word gelui deur die res, jy hoef nie baie te dink nie, jy moet net die vooros volg, en toegee aan die wette van die natuur.

 

 

 

Ples, jou oupa van lank terug, het jou terug gebring na ons pragtige land van melk en heuning, en jou die voorreg gegeen om deur the Wig Van die Mensdom te ry. Jy moet meer respek vertoon.

 

 

 

Groete Trevor

 

[/quote']'n paar definisies:seks = voorplantingsdaadgeslag = onderskeid tussen manlik en vroulikIndien jou SEKS jou pla, jammer, maar niemand hier sal belangstel om jou te help nie.JY weet niks van my, of my voorgeslagte nie. Dit is ook duidelik dat onmin saai deur patetiese pogings tot woordspeling die enigste 'trick' in jou versteende kranium is. Die hele teorie van evolusie (ja dit is slegs 'n teorie!) is geen bewys van my herkoms nie. Eerder glo ek dat my voorgeskiedenis vir my gewys word in 'n ander Boek wat vol waarhede is rondom die mens en die mensdom.Lees gerus http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_as_theory_and_fact en besef dat nie ALMAL van ons se voorouers familie van die bobbejaan en sjimansee was nie, of iewers van 'n amoeba afstam nie. Nogal interessant dat jy besluit het om op hierdie boodskap van my te reageer, en nie die een wat betrekking hou op die werkilike probleem nie. Ek neem jou keuse van reaksie as bewys dat jy nie hier is om 'n werkbare oplossing vir jou/julle probleme rondom onverdraaagsame padgebruikers te kry nie, maar eerder soos 'n twee jarige jou/julle speelgoed wil rondgooi, oftewel 'n vloermoer soos 'n die volksmond genoem.Maar wag, laat ek eers uit die semelbak klim, ek hoor 'n ot uit die voorgeskiedenis aankom! Wink Lekker slaap daar by die sarkofaag van jou voorgeslagte!NS: indien jy wil lees hoe met regte osse gewerk was(Ek wys maar werke van fiksie uit, want ek sien jy reageer nie op feite nie), waarom gaan lees jy nie eerder "Oupa Landman se Viool" deur G.J. Joubert nie, dit is altemit ligter, alhowel langer, leesstof as Jan F.E. Cillers se "Die Ossewa" wat die die eienskappe van die ossies besing.

 

 

 

Good Day 'Rear Ox'

 

I had to engage on a level you could participate on. Regarding your fore-fathers, I am your distance ancestor. Regarding the wagon, I have had the pleasure of re-building 3 'bokwaens', which included wheels (150 year Great Trek celebration in 1988, where one of the wagons and oxen took 1st prize at Donkerhoek outside Pretoria.) Much like the wheelbarrow, the wagon was created by my direct off-spring and you 'Rear Ox' were trained to pull it.

 

 

 

Your only saving grace at the moment is that you are a 'Os' and not a 'Skaap', however that remains to be seen. As you 'Agteros' have been banished away into the wilderness with Homo Erectus, I am not to sure who should be more nervous. Enough from you, Go Away. Ples has spoken.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Goeie Dag Agter Os' date=' ek het werklik jou knoppie gedruk. Wat my seks betref is daar geen misverstand. Ek is n 'Alpha Male' en nie n 'Os' nie. Miskien vir ons Engelse gemeenskap se behalwe, a Os is an Ox, (its toolbox has been removed). Nou wat is my soet agter ossies se naam 'rondeberg, rooiberg, alleman'. Hooi Hooi, is jy net nog n trek os, wil jy nie n vooros wees? N Agteros word gelui deur die res, jy hoef nie baie te dink nie, jy moet net die vooros volg, en toegee aan die wette van die natuur.

 

 

 

Ples, jou oupa van lank terug, het jou terug gebring na ons pragtige land van melk en heuning, en jou die voorreg gegeen om deur the Wig Van die Mensdom te ry. Jy moet meer respek vertoon.

 

 

 

Groete Trevor

 

[/quote']'n paar definisies:seks = voorplantingsdaadgeslag = onderskeid tussen manlik en vroulikIndien jou SEKS jou pla, jammer, maar niemand hier sal belangstel om jou te help nie.JY weet niks van my, of my voorgeslagte nie. Dit is ook duidelik dat onmin saai deur patetiese pogings tot woordspeling die enigste 'trick' in jou versteende kranium is. Die hele teorie van evolusie (ja dit is slegs 'n teorie!) is geen bewys van my herkoms nie. Eerder glo ek dat my voorgeskiedenis vir my gewys word in 'n ander Boek wat vol waarhede is rondom die mens en die mensdom.Lees gerus http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_as_theory_and_fact en besef dat nie ALMAL van ons se voorouers familie van die bobbejaan en sjimansee was nie, of iewers van 'n amoeba afstam nie. Nogal interessant dat jy besluit het om op hierdie boodskap van my te reageer, en nie die een wat betrekking hou op die werkilike probleem nie. Ek neem jou keuse van reaksie as bewys dat jy nie hier is om 'n werkbare oplossing vir jou/julle probleme rondom onverdraaagsame padgebruikers te kry nie, maar eerder soos 'n twee jarige jou/julle speelgoed wil rondgooi, oftewel 'n vloermoer soos 'n die volksmond genoem.Maar wag, laat ek eers uit die semelbak klim, ek hoor 'n ot uit die voorgeskiedenis aankom! Wink Lekker slaap daar by die sarkofaag van jou voorgeslagte!NS: indien jy wil lees hoe met regte osse gewerk was(Ek wys maar werke van fiksie uit, want ek sien jy reageer nie op feite nie), waarom gaan lees jy nie eerder "Oupa Landman se Viool" deur G.J. Joubert nie, dit is altemit ligter, alhowel langer, leesstof as Jan F.E. Cillers se "Die Ossewa" wat die die eienskappe van die ossies besing.

 

 

 

Good Day 'Rear Ox'

 

I had to engage on a level you could participate on. Regarding your fore-fathers, I am your distance ancestor. Regarding the wagon, I have had the pleasure of re-building 3 'bokwaens', which included wheels (150 year Great Trek celebration in 1988, where one of the wagons and oxen took 1st prize at Donkerhoek outside Pretoria.) Much like the wheelbarrow, the wagon was created by my direct off-spring and you 'Rear Ox' were trained to pull it.

 

 

 

Your only saving grace at the moment is that you are a 'Os' and not a 'Skaap', however that remains to be seen. As you 'Agteros' have been banished away into the wilderness with Homo Erectus, I am not to sure who should be more nervous. Enough from you, Go Away. Ples has spoken.

 

Mr. Ples, you are starting to get very childish.

 

You actually don't realise that the **** you say and insult people, the more people think you are an a**hole.

 

Never met you, so I can't say for sure, but first impressions last.

 

Link to comment
Share on other sites

Trevor, your mudslinging efforts isn't going to do you any favours to change the image you have so nicely painted of the cradle residents.

 

The matter of importance here is the law and what the law permits each party using public roads. The law exists to create order. Read up on what it dictates to ALL road users (Agteros has posted an extract). Then maybe your cradle meeting will be worthwhile and a practical solution to benefit all will be found.

 

 
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout