Jump to content

Karoo to Coast


JGR

Recommended Posts

  • Replies 453
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Best time ever for me, 3h 45min, an improvement of 1h 11min from last years time!

 

Super event as always, but I think i could have done better, was not tired at all....

Link to comment
Share on other sites

Best time ever for me, 3h 45min, an improvement of 1h 11min from last years time!

 

Super event as always, but I think i could have done better, was not tired at all....

 

Sucks when that happens. Next time give it gas

Link to comment
Share on other sites

You roadies need to tackle a real mountain bike race (not a dirt road race) to see what it takes out of you

Link to comment
Share on other sites

What a bunch of show-offs, oh wait it's roadies.

 

Anyway, congrats, I'm just a tad jealous.

 

btw, who was that joung oke in the green afrgi shirt? Was on a white bike I think. Came past on the uphills with a moerse spoet, even singing as he went up! :eek:, and that with a 5000+ tag.

Edited by wheelerdealer
Link to comment
Share on other sites

Definately one of the hardest races I've done. I would say only the Jock took more out of me. The DC is not a patch to this, in my humble opinion.

 

Condolences to the friends and family of the cyclist who passed away. He was still on the scene when we came by. Very sobering moment.

Link to comment
Share on other sites

they got the time wrong, but below is the article

 

GEORGE. – Die organiseerders van die Karoo-tot-Kus-bergfietsuitdaagrit het gister laatmiddag die Vrystater Gerrit Myburgh (55) geïdentifiseer as die man wat Sondag in die uithourit aan ’n hartaanval dood is.

Myburgh kom van Welkom af, het Zandile Meneses, ’n organiseerder, gister gesê.

Die voorval het omstreeks 14:30 in die Gouna-omgewing, naby die Simola-gholflandgoed, plaasgevind.

Volgens ’n mediese dokter, dr. Jack Ackermann, wat kort daarna op die toneel was, het Myburgh op die bopunt van die laaste heuwel, voor die eindstreep, beswyk.

Paramedici het volgens ’n ooggetuie 20 minute lank vergeefs gespook om Myburgh se lewe te red.

Hulle kon egter nie daarin slaag nie en hy het op die toneel gesterf.

Ackermann het die paramedici geloof vir hul vinnige optrede.

“Sy familie kan gerus wees, hy het die beste moontlike hulp ontvang. Daar was niks meer wat enigeen kon doen nie,” het hy gesê.

Sue Fitzpatrick, voorsitter van die Lions-klub op Knysna, het haar medelye aan Myburgh se familie betoon. Die Lions-klubs van Knysna en Uniondale is borge van die kompetisie.

Myburgh se familie het, by monde van Fitzpatrick, hul dank aan die mediese beamptes uitgespreek.

 

- Volksblad

Link to comment
Share on other sites

they got the time wrong, but below is the article

 

GEORGE. – Die organiseerders van die Karoo-tot-Kus-bergfietsuitdaagrit het gister laatmiddag die Vrystater Gerrit Myburgh (55) geïdentifiseer as die man wat Sondag in die uithourit aan ’n hartaanval dood is.

Myburgh kom van Welkom af, het Zandile Meneses, ’n organiseerder, gister gesê.

Die voorval het omstreeks 14:30 in die Gouna-omgewing, naby die Simola-gholflandgoed, plaasgevind.

Volgens ’n mediese dokter, dr. Jack Ackermann, wat kort daarna op die toneel was, het Myburgh op die bopunt van die laaste heuwel, voor die eindstreep, beswyk.

Paramedici het volgens ’n ooggetuie 20 minute lank vergeefs gespook om Myburgh se lewe te red.

Hulle kon egter nie daarin slaag nie en hy het op die toneel gesterf.

Ackermann het die paramedici geloof vir hul vinnige optrede.

“Sy familie kan gerus wees, hy het die beste moontlike hulp ontvang. Daar was niks meer wat enigeen kon doen nie,” het hy gesê.

Sue Fitzpatrick, voorsitter van die Lions-klub op Knysna, het haar medelye aan Myburgh se familie betoon. Die Lions-klubs van Knysna en Uniondale is borge van die kompetisie.

Myburgh se familie het, by monde van Fitzpatrick, hul dank aan die mediese beamptes uitgespreek.

 

- Volksblad

 

Eish not lekka...Got the text on sunday afternoon, sent from Dr Piet du Toit (our GP) & Gerrit's riding partner at the race..

Did a few good races with him & he could trap a bike...

Rest in peace Gerrit & condolences to the family...

Link to comment
Share on other sites

Definately one of the hardest races I've done. I would say only the Jock took more out of me. The DC is not a patch to this, in my humble opinion.

 

Condolences to the friends and family of the cyclist who passed away. He was still on the scene when we came by. Very sobering moment.

 

 

did you manage to do the time you where aiming for

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Settings My Forum Content My Followed Content Forum Settings Ad Messages My Ads My Favourites My Saved Alerts My Pay Deals Help Logout