Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad

Kalahari Vegmot

Recommended Posts

Ek het die hele vakansie gewerk, karavaanpark bestuurder, maar morê begin my vakansie, dan weer park regkry vir Atta 2018, dan April bietjie hard werk dan op vakansie tot Desember aanbreek. Lekker man lekker.

Sien jul met die Atta in Pine Creek.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ek hoop om dit reg te kry

my meisiekind kan Engels en Xhosa by die skool en haar pelle leer, Afrikaans sal sy by my en my vrou hoor

'n Engelse vriend van my het op 'n plaas naby Molteno groot geword en Engels geleer praat by sy Ma, maar ook Xhosa by sy nanny. So was hy 100% vlot in altwee tale toe hy in graad 1 op Burgersdorp begin skool gaan het. Die groot probleem was egter dat amper al die ander graad 1s nie 'n enkele woord van Engels kon verstaan nie, want almal was Afrikaans.......groot probleem......maar net totdat hulle besef het hulle almal Xhosa kon praat, want almal het met Xhosa nannies groot geword. So, toe praat hulle maar Xhosa met mekaar totdat hy Afrikaans kon leer. Lekker ou storie oor die ou dae. Ek vertel dit gewoonlik vir mense wat Suid Afrika se geskiedenis nie ken nie, om te verduidelik dat dinge meer kompleks is as wat dit op die oog af lyk. 

Dis ALTYD lekker om die Taal te gooi, maak nie saak hoe krom en skeef nie. :thumbup:

Ek woon en werk in die Engelse deel van Slaapstad en lewe seker so 95% van die tyd in Engels, maar elke dan en wan loop ek 'n Engelsman raak, partymaal sommer met 'n regte "double barrel" van en alles........en dan praat hy Afrikaans met my! Of ek praat met 'n vrou met 'n pure Engelse van.......en sy se vir my "eintlik is ek 'n boere meisie, my van het ek net by my man gekry". Na 2 jaar ontdek ek my nuutste buurman is eintlik Afrikaans, maar omdat sy vrou en dogters erg Engels is, praat ons twee ook Engels........maar noudat ons weet, nie meer nie. Dis hoe tweetalig ons albei is. Lekker so, en ek maak my kinders ook so groot.

Boere Meisie's rule!

ek sal meer moet ry. Het nou al meer as n maand nie aan my fiets geraak nie

Ek self, mooi planne gehad vir Desember maar toe net een keer gery.

ek sal meer moet ry. Het nou al meer as n maand nie aan my fiets geraak nie

September laas jaar vir my. Dis maar wat gebeur as jy op 'n skip werk. Raak soms moeilik om fiksheid te behou.

Sent from my SM-J200H using Tapatalk

September laas jaar vir my. Dis maar wat gebeur as jy op 'n skip werk. Raak soms moeilik om fiksheid te behou.

Augustus vir my... het wel twee keer na dit n klein entjie gaan ry...

Augustus vir my... het wel twee keer na dit n klein entjie gaan ry...

Dan is jy gelukkiger as ek. Het nie eens veel kaans gekry om te hardloop terwyl ons in die hawe was nie en Mosselbaai is nogal lekker vir daai.

haha ek dog ek is die enigste een. 

Ek het net die 3 dae tussen kersfees en nuwe jaar afgehad. 

en met die somer briesie wat die kaap deesdae konstant het, is dit moeilik om aan die gang te kom

Ek ry van die Kaap af terug Transvaal toe.

En wonder ewe skielik hoeveel woorde daar vir dronkenskap bestaan.

Geswaai, gekaait, blink, geswael.

Toe ek nog op universitiet was het die manne van ''gespat'' gepraat

By ons se hulle hy's "getiep".

Mens siens soms hoe die mense op die sypaadjie sit, en dat letterlik omtiep!

Getrek, geklap, sterk, slim, losvoor, terug oppie brug, moederloos, om en dom, druif innie kuif, wingerdgriep