Government Law to be Introduced

its a great idea, taking from cyclists to give back to cycling! But, c'mon, we live in South Africa.

If they implement this they will be using the funds to buy more big black luxury cars to chase down

yellow lanes in peak morning traffic (and probably knock some cyclists over in the process)

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I don't like giving money to 'government', EK DINK DIT IS 'N SLEGTE PLAN!!! Wie gaan dit beheer??? Nee wat jong ek stem met spidey hulle gaan my eers moet vang!

Why licence bikes? Why not licence the people instead? They're a$$wholes that don't know what they're doing? And do you then take you bike to the AA to get it roadworthied?

It

Rasta' date=' start on this please.... :-)[/quote']

In die ou dage was daar mos so iets...op my klein 24" BSA.

This is the way I see it. We all complain about Metro's inefficiency & rightfully so, but really, if we all do the right thing and be more conscious of our fellow human beings and our surroundings, we do not need to be baby sitted by cops. If we all obey & respect the rules of the road and each other, those baddies will stand-out like sore thumbs and will soon realise that their actions are not warranted.

so lets all remember to Be Courteous & Share the Road !!!

Utopia, maybe, but as the saying goes 'Road Safety begins with ME'

in other countries there are laws to protect cyclists - ie they are seen as having as much right to use the road.  in addition, if you hit a cyclist (or pedestrian) you have penalties aplplied to your license.  The onus is thus on motorists to be careful and considerate to cyclists, as it should be.  I heard this legislation is under copnsideration here, but is not yet implemented.  Hopefully it will be soon

Maybe moet julle bietjie minder tyd op die hub deurbring en meer koerant lees.

2 Weke gelede is wetgewing goed gekeur dat Regering (Minister van Sport) nou die mag het om enige sport soort reg te ruk indien daar nie aan sekere voorwaardes en regulasies voldoen word.

So die feit is eenvoudig, wat julle dink van my idee beteken niks.

Die Minister hoef net die idee te hoor, en as hy daarvan hou, kan hy dit implementeer.

Soos met enige wet, moet jy dit gehoorsaam of die straf verduur wat uit gedeel word.

So, enige "officer of the law", dis nou daai ouens in kaapstad op die perde, polisie op hulle bicycle, whatever, as hulle jou die dag stop om jou lisensie disk te kyk, en jy het nie, moet jy maar die explaining doen.

Julle gebruik die teerpad om op te ry , en julle moet help met die onderhoud daarvan. As jy openbare grondpaaie gebruik met jou MTB, moet jy betaal vir die padskraper se diesel.

Ek dink nog steeds Fietsry moet gereguleer te word, en net die Minister van Sport kan dit doen.

Dis my storie.. koebaai..

Bigh, ek worrie nie of jy jou donkiekar of duikboot in Nigeriee moet licence.

Popeye if you want to implement your plan go into politics and become the president.  Failing that join the CSA and take Groot LEMS job. 

For the record....Groot Lem doesn't have a job. Klein Lem has a job.

ShaunH... eK KRY DIE IDEE JY SIEN DIE LIG.

95% van almal wat hier kommentaar gelewer het, spog eintlik dat hulle zero voel vir ons land en sy reels.

inteendeel, dis die meeste van hulle se attitude wanneer hulle ook op hulle fietse ry.

Vra jou self af, ek weet wat die reel is, ek sal dit oortree, iemand "MOET MY EERS VANG".

sh*t, julle opvoeding het defnitief iewers vir 'n bol stront gegaan.

Maar julle kla oor ander wat met swart karre ry (geimpliseer gesteel)

next we'll hear is that bicycles are only allowed to go 30km/h and there will be speed traps all over. You know with job creation and all. LOL

Maybe moet julle bietjie minder tyd op die hub deurbring en meer koerant lees.
  daars nog meer cr*p in die koerante as in fietsry...

2 Weke gelede is wetgewing goed gekeur dat Regering (Minister van Sport) nou die mag het om enige sport soort reg te ruk indien daar nie aan sekere voorwaardes en regulasies voldoen word.

en wat wil hulle regruk... beslis nie motoriste se attidutes teenoor fietsryers nie. Hulle wil die nuwelinge wat nie 30km/u op 'n fiets kan ave inkry as pros.

Nee wat jong ek stem met spidey hulle gaan my eers moet vang!

Ou grappie, wat van dik mense soos ek?  Die lot fietskops sal my vang, maar ek sal maar net die fines ignore!

they honestly look for the skankiest ways to make money...isn't it enough they take my damn salary every month....now they wanna make you pay when doing excersise....sons of Bi^&hes...

For that matter, they must then make runners wear licensed shoes...bugger them ...they can kiss my ass....anyways I ride off road or on the pavement, so stuff em again!LOL

Government are greedy morons......i am all for bike safety, but the only way they will use the money for good is if it is managed by cyclists... etc etc...

anyway, maybe i am being a sod because i am sick and cannot ride my bike nor can i race this weekend Dead

Fock you. Maybe you want to put some government designed lisence disk numberplate thingy on a piece of cr@p like a bianchi' date=' but no chance if hell will I put one on a Pinarello! [/quote']

Not even putting one on my made in japan keep in a cool dark place this in not a toy use only once Monoc

i already have a plan with weight

maybee someone in the lisencing dept will see a loophole and start to sell them from his garage in mams ( Mamelodi to the uninitiated) can you then see the hijacking of cyclists in mams

Seriously though can't see it happening to little to do the jod now....

In die goeie ou dae mos jou fiets 'n lisensie gehad het . Maar ons in nie meer in daai dae nie en my opvoeding is ook nie na wense gewees nie ! So ja die f#@# sal my eers moet vang . Watse padskraper praat julle hoeka van ? die ene wat die paaie reg maak . Daai ding is al gepark vir die laaste 5 jaar . Smaak my nie jy het werk nie , ek was vanoggend by die traffic department en die onbehoppe donner wat my moes help kon nie eens die kleingeld uitwerk op 178 to ek hom R200 gee nie !!!