Jump to content

Recommended Posts

Posted

Die anc weet, solank hulle die rasse haat aan die gang kan hou, so lank sal hulle in beheer kan wees. 

As jy gaan kyk na die basiese bewegings (oppad na kommunisme) van n komunistiese land, en jy gaan vergelyk dit met wat by ons aangaan sal jy van jou stoel afval. 

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Die anc weet, solank hulle die rasse haat aan die gang kan hou, so lank sal hulle in beheer kan wees.

As jy gaan kyk na die basiese bewegings (oppad na kommunisme) van n komunistiese land, en jy gaan vergelyk dit met wat by ons aangaan sal jy van jou stoel afval.

Was die anc nie eens op 'n tyd "african national communist party" nie? Deesdae is hulle iets soos "african national congress..."

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Posted

Was die anc nie eens op 'n tyd "african national communist party" nie? Deesdae is hulle iets soos "african national congress..."

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Nee, nog altyd African National Congress, met die SAKP en COSATU wat in die jare 60 en 70 verenig gestaan het verandering af te dwing.

Posted (edited)

Watter oefeninge doen julle by die gimnasium? So paar hurksitte en borsopdrukke?

GIMNASIUM??? Ek doen geen gimnasium oefeninge nie, as jy vir jou skoonpa werk, soos ek, dan kry jy in 'n dag baie meer oefening as wat jy in enige gymnasium sal kry ooit en borsopdrukke op sy dogter ja :blush:  :whistling:

Edited by BSG
Posted (edited)

Weet nie wat is die regte Afrikaanse woord nie, maar ek maak sommer by spaar binneband aan die raam vas - ek ry met alles in saalsak rond omdat ek gewoonlik aan agterkant is en as iets fout gaan is daar nie veel ryers wat nog kan uithelp nie.  Aan die anderkant het ek al klomp mense kon uithelp. 

Praat jy van 'n padfiets ?  Vir bergfiets het jy nie binnebande nodig nie.

Kry net van die ingevoerdebinnebandlosebuitebande

Edited by Max Headroom
Posted

So het hierdie draad nou heeltemal sy gat gesien?

Ek sien die lughawe hier in die Kaap is glad nie veilig as wat mens dink nie. Ek kan nie besluit of die bende baas taai is, en of die aanvallers net *** skiet nie. Dis nou al die derde aanslag op sy lewe die jaar.

Posted

So het hierdie draad nou heeltemal sy gat gesien?

Ek sien die lughawe hier in die Kaap is glad nie veilig as wat mens dink nie. Ek kan nie besluit of die bende baas taai is, en of die aanvallers net *** skiet nie. Dis nou al die derde aanslag op sy lewe die jaar.

Daar het jy dit!!

Wens hulle het die bliksem die eerste keer raak geskiet!

Die donkie het nege lewens

Posted

Maar hulle gaan net iemand anders kry om te skiet. Die ANC verskaf wapens en dwelms om hulle aan die gang te hou. Onthou die lang game is om die weskaap onder anc bewind te kry. 

So waar. Hulle bly die migrasie aanhelp na die suide. Wat, terloops, 'n bydraende faktor in die waterkrisis is. Gaan ry bietjie daar deur bloekombos en dan sien jy die informele motorwas langs die pad met tuinslange wat net water oor die pad laat loop. Elke dag. Maar ek met 'n adres moet in 'n emmer staan en stort net om my potplante aan die lewe te hou...