Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad

Kalahari Vegmot

Recommended Posts

Dit is my dorp.  Die beste

As ek so na jou profiel foto kyk, dan wil ek net een ding weet, eintlik twee...

Was dit jy? En het jy die pyp gemaak?

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

As an English speaking "soutie", I've wanted to know what the term 'kap hom' means?

Hang af van die konteks. As ek vuur maak en klein houtjies wil he, neem ek n stomp en "kap hom" kleiner met n byl.

Maar as ek suip en veerpyltjies speel sal my maats skreeu "kap hom" as ondersteuning wanneer ek n moeilike kans moet vat.

Kaapse afrikaans bly darem baie snaaks

Hierdie bul wat gister iets moet aflewer by die bure (iets groot , ma-Moerse trok) en hulle is nie daar nie , hy haal die foon uit en hak af daar op sy supervisor laat ek tot in ons huis kan hoor....lekker gelag vir 'n paar minute

Kap hom.

Term word gebruik as jy visvang. As jy die vis voel dan kap jy hom en katrol pappie.

Of kap hom. As jy iemand by die robot dice en jou tjerrie tune jou kap hom pappie, dan brand jy 'n suier ring en 'n stel bande net om haar te beïndruk

Kaapse afrikaans bly darem baie snaaks

Hierdie bul wat gister iets moet aflewer by die bure (iets groot , ma-Moerse trok) en hulle is nie daar nie , hy haal die foon uit en hak af daar op sy supervisor laat ek tot in ons huis kan hoor....lekker gelag vir 'n paar minute

Dis 'n deurmekaarspul voor die poskantoor hier by ons. Nou die dag toe ek in my bakkie klim hoor ek die:

'n dronk ou skree vir 'n ander perd oorkant die pad: "Hey Djy! Jou p@3$!!

Sy kollega oorkant die pad haak toe af en skree terug:

"Hey! Wies jou Djy?!"

Dis 'n deurmekaarspul voor die poskantoor hier by ons. Nou die dag toe ek in my bakkie klim hoor ek die:

'n dronk ou skree vir 'n ander perd oorkant die pad: "Hey Djy! Jou p@3$!!

Sy kollega oorkant die pad haak toe af en skree terug:

"Hey! Wies jou Djy?!"

:D :D :D :D