Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad

Kalahari Vegmot

Recommended Posts

Case gaan een beter want jou toekoms is nie altyd groen, John Deere groen nie! [emoji6] 56a7bc25bb261f087d707f6a9378fa64.jpg

Hou die rubber op die grond!

As jy 'n CASE sticker op jou bakkie plak gaan mense weet jy is te arm om Toyota te ry.

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan nie glo dit is alweer Vrydag nie.

Ja nee kyk. Hierdie naweek-stront moet einde kry. Sodra mens net lekker begin werk, dan moet jy stop vir 'n naweek.

As ek president word, verban ek naweke.

#nawekemoetval

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Ja nee kyk. Hierdie naweek-stront moet einde kry. Sodra mens net lekker begin werk, dan moet jy stop vir 'n naweek.

As ek president word, verban ek naweke.

#nawekemoetval

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

#verbanviranythingbut

Japan is besig om dit te toets in van hulle besighede. 4 x 10 uur dae aan en dan 3 dae af.

Ek dink nie hulle gaan veel verbetering sien nie... Wie weet? Sal interressant wees om te sien.

Was dit Rusland wat in die verlede 10dae weke getoets het?

Een extra dag in die naweek sal vir my werk. 4 dae werk 3 dae rus

Stem, mens kry net lekker ritme dan sak die son en jy moet gereed maak vir Maandag :cursing:

Japan is besig om dit te toets in van hulle besighede. 4 x 10 uur dae aan en dan 3 dae af. 

Ek verstaan eintlik nie waaror die boehaai gaan nie. Of jy 40 ure tussen Maandag en Donderdag of 40 ure tussen Maandag en Vryag werk is regtig on te ewe. Wanneer 40 ure se werk 40 ure se resultate lewer maak dit mos nie saak waar of wanneer daai 40 ure gewerk word nie.

Dis 'n eenvoudige konsep wat meeste maatskappye/bestuurders sukkel om te kop.

Ek verstaan eintlik nie waaror die boehaai gaan nie. Of jy 40 ure tussen Maandag en Donderdag of 40 ure tussen Maandag en Vryag werk is regtig on te ewe. Wanneer 40 ure se werk 40 ure se resultate lewer maak dit mos nie saak waar of wanneer daai 40 ure gewerk word nie.

Dis 'n eenvoudige konsep wat meeste maatskappye/bestuurders sukkel om te kop.

Korrek, maar soos "open plan office environments" en ander korporatiewe mislukkings soos persoonlike bestekopnames (wat deur MH ontwerp en gedryf word), sal die meeste "bestuurders" sukkel met heirdie konsepte.

Die konsep van besig lyk en effektiewe werk/taak verrigting word al vir eeue lank verwar met mekaar. Meeste organisasies will albei hê en ons almal weet wat dit vir die werksmag doen!

Korrek, maar soos "open plan office environments" en ander korporatiewe mislukkings soos persoonlike bestekopnames (wat deur MH ontwerp en gedryf word), sal die meeste "bestuurders" sukkel met heirdie konsepte.

Die konsep van besig lyk en effektiewe werk/taak verrigting word al vir eeue lank verwar met mekaar. Meeste organisasies will albei hê en ons almal weet wat dit vir die werksmag doen!

Ek werk ongelukkig in n omgewing waar die bestuur dink harde werk = meer ure