Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad

Kalahari Vegmot

Recommended Posts

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Die man sê vir sy vrou dat hy graag vir sy volgende verjaarsdag iets wil hé wat baie mooi blink, en wat 0-100 in onder 3 sekondes kan doen.

Toe kry sy vir hom 'n badkamerskaal.

• 3 weeks later...
Daar is tye wat 'n mens dankbaar is jy mis 'n braai en 'n kuier, veral as jy die volgende dag daar kom om te sien hoe rof die party was. 

Die spit is amper skoon geeet die bottels & glase staan die wereld vol, paar mense nog op soek na fone en klere, tot jy om die hoek kom en jy sien die skaap staan nog teen die paal vasgemaak!....

Maar die hond is weg!!!

Ek is weer heel negatief oor ons land vandag. moet dalk op die ander draad gaan praat. 

So 4 of 5 strate van ons af n huis geroof gisteraand. 4 Manne wat sterk is met vuurwapens wat n dogtertjie en haar ma vasbind en gewere teen hulle koppe hou terwyl hulle pellies die huis omgooi en sommer alles wat hulle wil he in die ma se kar laai en toe weg ry. 

Ek is weer heel negatief oor ons land vandag. moet dalk op die ander draad gaan praat. 

So 4 of 5 strate van ons af n huis geroof gisteraand. 4 Manne wat sterk is met vuurwapens wat n dogtertjie en haar ma vasbind en gewere teen hulle koppe hou terwyl hulle pellies die huis omgooi en sommer alles wat hulle wil he in die ma se kar laai en toe weg ry. 

Dit maak my de Bl@ksem in. Die donners wil nie werk,alles net verniet he...

Soos Lexx se, dit maak mens net die donner in en wat my meer pla is die eerste reaksie wat ek gehad het toe ek dit lees is dankie tog dat hulle nie verkrag is nie.  Dit moes nooit gebeur het nie van die begin af nie.

Dag almal, ek is ń engels man, maar my Afrikaans is redelik goed. Ek moet Nederlands leer en is bly dat my Afrikaans my help! Ek kan nie glo dat al my engelse vriende het vir 12 jaar Afrikaans op skool ge leer en kan nog steeds nie in Afrikaans praat nie. 

Verskoon al die verkeerde woorde en taal en lank lewe Afrikaans! 

Dag almal, ek is ń engels man, maar my Afrikaans is redelik goed. Ek moet Nederlands leer en is bly dat my Afrikaans my help! Ek kan nie glo dat al my engelse vriende het vir 12 jaar Afrikaans op skool ge leer en kan nog steeds nie in Afrikaans praat nie. 

Verskoon al die verkeerde woorde en taal en lank lewe Afrikaans! 

Dis ALTYD lekker om die Taal te gooi, maak nie saak hoe krom en skeef nie. :thumbup: 

Ek woon en werk in die Engelse deel van Slaapstad en lewe seker so 95% van die tyd in Engels, maar elke dan en wan loop ek 'n Engelsman raak, partymaal sommer met 'n regte "double barrel" van en alles........en dan praat hy Afrikaans met my! Of ek praat met 'n vrou met 'n pure Engelse van.......en sy se vir my "eintlik is ek 'n boere meisie, my van het ek net by my man gekry". Na 2 jaar ontdek ek my nuutste buurman is eintlik Afrikaans, maar omdat sy vrou en dogters erg Engels is, praat ons twee ook Engels........maar noudat ons weet, nie meer nie. Dis hoe tweetalig ons albei is. Lekker so, en ek maak my kinders ook so groot.

Dis ALTYD lekker om die Taal te gooi, maak nie saak hoe krom en skeef nie. :thumbup:

Ek woon en werk in die Engelse deel van Slaapstad en lewe seker so 95% van die tyd in Engels, maar elke dan en wan loop ek 'n Engelsman raak, partymaal sommer met 'n regte "double barrel" van en alles........en dan praat hy Afrikaans met my! Of ek praat met 'n vrou met 'n pure Engelse van.......en sy se vir my "eintlik is ek 'n boere meisie, my van het ek net by my man gekry". Na 2 jaar ontdek ek my nuutste buurman is eintlik Afrikaans, maar omdat sy vrou en dogters erg Engels is, praat ons twee ook Engels........maar noudat ons weet, nie meer nie. Dis hoe tweetalig ons albei is. Lekker so, en ek maak my kinders ook so groot.

ek hoop om dit reg te kry

my meisiekind kan Engels en Xhosa by die skool en haar pelle leer, Afrikaans sal sy by my en my vrou hoor