Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ek werk vir n besigheid waar die horlosie die belangstre maatstaf is. moenie durf waag 5 min laat wees, of 5 min vroeer loop nie. 

Maar moet ook nie oortyd verwag nie, want dan is dit jy wat uit jou ure uit werk. 

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Werk gaan oor uitsette, oor resultate. Nie oor waar en wanneer die werk gedoen is nie.

By elke konferensie is daar 'n spul suksesvolle mense wat op die verhoog staan en die "mense fokus" toespraak lewer voor 'n toejuigende skare. Hulle preek van 'n besigheidswereld waar gelukkige, gemotiveerde en teogewyde mense die vryheid gegun word om gebalanseerde lewens te leef terwyl hulle op 'n dinamiese manier resultate lewer.

Ongelukkig is dit maklik vergete wanneer die ekonomie bietjie begin druk...

Posted

Werk gaan oor uitsette, oor resultate. Nie oor waar en wanneer die werk gedoen is nie.

By elke konferensie is daar 'n spul suksesvolle mense wat op die verhoog staan en die "mense fokus" toespraak lewer voor 'n toejuigende skare. Hulle preek van 'n besigheidswereld waar gelukkige, gemotiveerde en teogewyde mense die vryheid gegun word om gebalanseerde lewens te leef terwyl hulle op 'n dinamiese manier resultate lewer.

Ongelukkig is dit maklik vergete wanneer die ekonomie bietjie begin druk...

Jy hoef nie besig te wees nie, jy moet net lyk of jy besig is!

Posted

Ek werk vir n besigheid waar die horlosie die belangstre maatstaf is. moenie durf waag 5 min laat wees, of 5 min vroeer loop nie.

Maar moet ook nie oortyd verwag nie, want dan is dit jy wat uit jou ure uit werk.

Ek werk op skepe en op die wat van kontinent tot kontinent seil durf jy nie laat wees nie. Die ding is laat is 10 minute voor jou werkstyd begin. Elke werksplek het tog maar wel hul verwagting van hoeveel tyd gewerk moet word. En ek het al geleer dat die persoonlikheid van die departmentshoof maak 'n groot verskil in hoe die atmosfeer in die werkplek gesien word. Horlosie kyk is tog maar nie lekker nie.

Sent from my SM-J200H using Tapatalk