Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad

Kalahari Vegmot

Recommended Posts

Ek sal graag will weet hoeveel en wat steek alles agter die gerugte oor die ANC and die bendes in die Weskaap. 

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

So waar. Hulle bly die migrasie aanhelp na die suide. Wat, terloops, 'n bydraende faktor in die waterkrisis is. Gaan ry bietjie daar deur bloekombos en dan sien jy die informele motorwas langs die pad met tuinslange wat net water oor die pad laat loop. Elke dag. Maar ek met 'n adres moet in 'n emmer staan en stort net om my potplante aan die lewe te hou...

Wallecdene in Kraaifontei het dit ook. 

Daar het jy dit!!

Wens hulle het die bliksem die eerste keer raak geskiet!

Die donkie het nege lewens

Kat, nie donkie nie [emoji23]

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

tussen 2015 en 2016 het daar 40 000 mense met adresse kaap toe getrek. Geen statistiek oor die nommers wat aangery is vir stakings nie.

Dan moet jul Mosselbaai en George sien, dit is verskriklik. Ek het dit al in n vorige groep bespreking genoem en is uitgehaal oor wat statistieke sê, maar die informele nedersettings het drasties vergroot en tesame met dit die werkloosheid syfer asook misdaad. Nou nie 30-40000 nie maar praat van 30+ gesinne per maand wat na die area toe verhuis uit die noorde, ook nie die informele nedersettings ingesluit nie.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Ek het vroeer die jaar n artikel gelees wat gese het dat SA nou een van die grootste "hubs" is vir mense en dwelm handel in die wereld. 

So nie veel het verander vanaf 1652 nie, net die komoditeit. 

Dit is al eintlik vir n hele paar jaar al lank so dat SA DIE deurgangs punt is.  

Koos gooi die golfkarretjie om na ‘n lang dag op die golfbaan. ‘n Vrou wat daar naby speel, sien dit en hardloop nader om te help.

Het u seer gekry meneer?’ vra sy.

Nee, net groot geskrik,’ sê Koos.

My huis is hier naby, kom saam, dan gee ek jou ‘n knertsie vir die skok,’ sê die vrou.

Jong, ek weet nie so mooi nie, my vrou sal dit niks laaik dat ek alleen na ‘n ander vrou se huis gaan nie,’ sê... Koos.

Maar die vrou is mooi, en baie oortuigend, en hy besluit maar om saam met haar te gaan. Na ‘n heerlike ete, gesels en ‘n paar drankies, sê Koos dat hy nou rêrig moet gaan, want sy vrou weet nie waar hy is nie en sy sal dit niks laaik nie.

Nou kom ek gaan saam met jou terug golfbaan toe, dan help ek jou die karretjie optel,’ sê sy. ‘En moenie worry nie, jou vrou weet nie waar jy was en wat jy gedoen het nie. Waar is jou vrou anyway?’ vra sy.

Onder die golfkarretjie,’ sê Koos

Koos gooi die golfkarretjie om na ‘n lang dag op die golfbaan. ‘n Vrou wat daar naby speel, sien dit en hardloop nader om te help.

Het u seer gekry meneer?’ vra sy.

Nee, net groot geskrik,’ sê Koos.

My huis is hier naby, kom saam, dan gee ek jou ‘n knertsie vir die skok,’ sê die vrou.

Jong, ek weet nie so mooi nie, my vrou sal dit niks laaik dat ek alleen na ‘n ander vrou se huis gaan nie,’ sê... Koos.

Maar die vrou is mooi, en baie oortuigend, en hy besluit maar om saam met haar te gaan. Na ‘n heerlike ete, gesels en ‘n paar drankies, sê Koos dat hy nou rêrig moet gaan, want sy vrou weet nie waar hy is nie en sy sal dit niks laaik nie.

Nou kom ek gaan saam met jou terug golfbaan toe, dan help ek jou die karretjie optel,’ sê sy. ‘En moenie worry nie, jou vrou weet nie waar jy was en wat jy gedoen het nie. Waar is jou vrou anyway?’ vra sy.

Onder die golfkarretjie,’ sê Koos

Ou koos jou ****....

Die plan was om so 4 ure padfiets rondte te gaan ry om n paar mere hier maar die weer lyk my gaan die oggend nie so mooi uitwerk soos beplan nie en die bergfiets se rem skoene moet eers vervang word.  Vir die parte wag ek nog.  Andersins klaarmaak met die vrou se kantoor meubels aanmekaar bou en verder rustig wees en baie witbier sluk.

Die plan was om so 4 ure padfiets rondte te gaan ry om n paar mere hier maar die weer lyk my gaan die oggend nie so mooi uitwerk soos beplan nie en die bergfiets se rem skoene moet eers vervang word.  Vir die parte wag ek nog.  Andersins klaarmaak met die vrou se kantoor meubels aanmekaar bou en verder rustig wees en baie witbier sluk.

Reël 9 :ph34r: