Jump to content

Die Naafland Afrikaanse draad

Kalahari Vegmot

Recommended Posts

Wel ons weer is sterk oppad om koud te word so sal nou oor die volgende paar maande dalk meer hier kom bollie praat ;)

• Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ek het vanoggend lekker nat geword op die motorfiets. Dit het nie gereen nie, net so nattegheid in die lug. Ons kort die water, en die tyd op die motorfiets is so lekker.

Dis n 20-25 min met die motorfiets of 60 min met die kar. Ek het altyd sommer net met my vorige motorfiets gery om by die werk te kom. Dit was altyd lekker, maar ek het nooit oorweeg om verder te ry, of erens anders nie. Ek sit en werk nou al uit waar ek oor die naweek kan ry. Dit is natuurlik na saterdag oggend se fietsry en tuinwerk. 

Inwoners van Suid-Afrika ons kondig n nasionale roudag af vir die boeregemeenskappe van Suid-Afrika. Ons doen n beroep om elke inwoner om Maandag 30 Oktober swart aan te trek. Ons doen ook n ernstige beroep op kerke, geestelike leier, bybelstudiegroepe, selgroepe en bidgroepe om tydens hierdie geleentheid ernstig in te tree vir in besonder ons boere. Versprei asb na u familie en vriende.

Inwoners van Suid-Afrika ons kondig n nasionale roudag af vir die boeregemeenskappe van Suid-Afrika. Ons doen n beroep om elke inwoner om Maandag 30 Oktober swart aan te trek. Ons doen ook n ernstige beroep op kerke, geestelike leier, bybelstudiegroepe, selgroepe en bidgroepe om tydens hierdie geleentheid ernstig in te tree vir in besonder ons boere. Versprei asb na u familie en vriende.

Dit is 'n baie goeie en wonderlike gebaar. Maar, ek is bevrees dit sal geen impak hê nie. Daar moet nasionaal iets gebeur - 'n nasionale sport span of persoon (nee nie Steve nie) met seggenskap standpunt inneem.

En dit moet 'n moerse standpunt wees.

Krieket/rugby span wat swart dra tydens 'n wedstryd, 'n reklame veldtog.... hoe ookal.

Ongelukkig is ons in die minderheid. Dus moet dit iets wees wat mense gaan ruk tot die besef van wat aangaan

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Ek stem. maar ek dink hierdie gaan meer om samesein te betoon.

Soos die een boer gese het, al die boere moet eintlik stad toe ry met hulle trekkers in spitsverkeer, maar in low range, almal in n bondel. Dan is daar genoeg choas om aandag te kry. 

Dit werk vir die taxis... 

Ek stem. maar ek dink hierdie gaan meer om samesein te betoon.

Soos die een boer gese het, al die boere moet eintlik stad toe ry met hulle trekkers in spitsverkeer, maar in low range, almal in n bondel. Dan is daar genoeg choas om aandag te kry. 

Dit werk vir die taxis... 

Baie jare terug (ek was nog op skool) het die boere Pretoria se strate kom toe maak.  Kan nie onthou waaroor die protes was nie.

Ek het 'n elektroniese pos boodskap gestuur aan Krieket Suid Afrika oor die moontlikheid dat die spelers 'n armband of selfs swart dra wanneer hulle weer speel.

Ek het ook voorgestel dat hulle 'n advertensie veldtog moet oorweeg. Dalk waar die spelers probeer boer, maar dan besluit om eerder krieket te speel op 'n boer se lande...

Ek het ook genoem dat dit nie 'n politieke benadering nodig het nie, maar dat daar eerder standpunt geneem word en dat diè wat die nasie voed, ondersteun word.

Ek het geen antwoord tot dusver gekry nie....

Baie jare terug (ek was nog op skool) het die boere Pretoria se strate kom toe maak. Kan nie onthou waaroor die protes was nie.

My pa en skoonpa was deel daarvan. Kan self nie onthou wat die rede daarvoor was nie.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Ek het 'n elektroniese pos boodskap gestuur aan Krieket Suid Afrika oor die moontlikheid dat die spelers 'n armband of selfs swart dra wanneer hulle weer speel.

Ek het ook voorgestel dat hulle 'n advertensie veldtog moet oorweeg. Dalk waar die spelers probeer boer, maar dan besluit om eerder krieket te speel op 'n boer se lande...

Ek het ook genoem dat dit nie 'n politieke benadering nodig het nie, maar dat daar eerder standpunt geneem word en dat diè wat die nasie voed, ondersteun word.

Ek het geen antwoord tot dusver gekry nie....

Ek sal nie my asem ophou nie. Hulle sal dit sien in 'n politieke lig, of jy dit nou so bedoel of nie.

Ek sal nie my asem ophou nie. Hulle sal dit sien in 'n politieke lig, of jy dit nou so bedoel of nie.

Ja nee. Ek weet.

Maar hulle was baie vinnig destyds om op die xenofobia ossewa te spring

Baie lank gelede op 'n radiostasie.

Vrou bel in om 'n prys te wen.

Mevrou Smit, sê vir ons luisteraars wat is die algemeen bekende naam vir natriumchloried.

Uhm , uhm. Ai toggie, gee my 'n leidraad asseblief.

Maklik . Jy gooi dit in die oggend op jou man se eiers.

Oo ja. Babapoeier !

Ek het in die parkeerterrein gestaan toe 'n baie vuil, verwaarloosde man wat bedel by my 'n paar rand vir aandete kom vra het.

Ek het my beursie uitgehaal en twintig rand in die lug opgehou. "Sê my as ek hierdie geld vir jou gee, gaan jy bier daarmee koop in plaas van aandete"?

"Nee, se die man, ek het jare gelede al ophou drink"! "Goed, sal jy gaan en die geld by gesellin club spandeer in plaas van om kos te koop"?

"Nee, ek sal nie my tyd mors met seks nie, ek moet al my tyd gebruik om bloot aan die lewe te bly". "Sal jy die geld gebruik om berg toe te gaan"?

"Is jy mal, se die man, ek ry al vir 20 jaar nie meer fiets nie".

"Goed dan, ek gaan nie die geld vir jou gee nie, maar ek en my vrou gaan jou vanaand uitneem vir ete"!

Die boemelaar was geskok, "Sal jou vrou nie woedend wees nie, ek is vuil en ek ruik ook nie lekker nie".

"Nee wat, dit is doodreg!………. Dit is belangrik dat my vrou sien hoe 'n man lyk nadat hy seks, bier en fietsry gelos het !